Expert

Hutting

In korte tijd gingen veel oude apparaten in mijn keuken kapot. Die moesten vervangen worden. Soms was er echt denkwerk voor nodig. Dat werd gedaan en opgelost. Alles zit goed en mooi en werkt... In korte tijd gingen veel oude apparaten in mijn keuken kapot. Die moesten vervangen worden. Soms was er echt denkwerk voor nodig. Dat werd gedaan en opgelost. Alles zit goed en mooi en werkt uitstekend. Vaatwasser, afzuigkap, koelkast.

Prijs bleek na bestellen bij concullega's enkele tientjes lager

Maljers

In Zutphen hadden ze het product niet. Maar in Elst nog wel. Hen gebeld. Direct opgestuurd.

Wolff

Een aanbieding moet op voorraad zijn. En de lertijd moet bekend zijn. Beiden wist men na 2 dagen nog steeds niet. Ik verwisselde van winkel om beter geholpen te worden. Toen werd het show model uit... Een aanbieding moet op voorraad zijn. En de lertijd moet bekend zijn. Beiden wist men na 2 dagen nog steeds niet. Ik verwisselde van winkel om beter geholpen te worden. Toen werd het show model uit de winkel ingepakt. Op de folder bij de aanbieding werd een extra accu geleverd. De verkoper twijfelde aan mijn woorden dat ik daarom voor dit product had gekozen. voor de extra batterij. Deze is er nog steeds niet. daar is het wachten opo. IKkm moest zelf het initiatief nemen etrwijl servis vanuit de winkel moetg komen. Op internet kon ik bij andere winkels het zelfde product wel gelevert krijgen en ook tegen een lagere prijs.
Dat maakt mij niet positief over expert.Ik ben 3 keer naar de winkel geweest voor niets.

Pagie

Afgeleverd volgens afspraak dit heb ik al eerder ervaren bij andere leveringen

Kraus

Snelle service
Nette medewerker van de montagedienst

De mensen in Elst snappen wat service is. Ik ben goed geïnformeerd en er is supersnel geleverd. Absorb aanrader om in Elst te bestellen.