Expert

Prins

Ik ben blij dat er een zaak als Expert in Heemskerk is. Deskundig advies, keuze uit meerdere opties, goede uitleg over de verschillen in de aangeboden versies, duidelijke offerte en perfecte... Ik ben blij dat er een zaak als Expert in Heemskerk is. Deskundig advies, keuze uit meerdere opties, goede uitleg over de verschillen in de aangeboden versies, duidelijke offerte en perfecte levering en montage.

Schaap

Wel gaf de monteur aan dat ik beter een andere keuze had kunnen maken toen hij de situatie in de keuken bekeek. Een grotere oven had met wat aanpassingen makkelijk in de keuken ingepast kunnen... Wel gaf de monteur aan dat ik beter een andere keuze had kunnen maken toen hij de situatie in de keuken bekeek. Een grotere oven had met wat aanpassingen makkelijk in de keuken ingepast kunnen worden.
Dat had degene die de zaak was komen opmeten eigenlijk aan ons moeten voorleggen vond hij.

Karstens

Hier ben je nog klant...super vriendelijk en snel en vakkundig geholpen

Brugman

Ook nu weer, m.b.t. mijn nieuwe wasmachine, een uitstekende ervaring met Expert. Zowel in de winkel, alsook bij de bezorging, de plaatsing en uitleg thuis.

Een stofzuiger moet zijn werk doen.
de man of vrouw moet er mee overweg kunnen
en de service om er een te kopen en de luxe welk merk