Expert

Zelf een produkt kunnen zien, in plaats van op een scherm vind ik belangrijk.

Daniels

Zowel in de winkel als tijdens de bezorging thuis ben je echt een klant. Maar uit ervaring als klant kun je ook rekenen op een geweldige serevice achteraf !

Dullens

Ik ben al jaren klant bij expert, omdat de service de bediening en het personeel allen goede kennis hebben en je alles goed uitleggen en altijd vriendelijk.

Expert Maastricht

Afgelopen woensdag gebeld door Expert Maastricht. Stofzuiger wordt geleverd vrijdag 8 december tussen 9.30 en 13.00 uur. Om 11.00 uur zie ik het busje van Expert parkeren een stukje verderop. Bij... Afgelopen woensdag gebeld door Expert Maastricht. Stofzuiger wordt geleverd vrijdag 8 december tussen 9.30 en 13.00 uur. Om 11.00 uur zie ik het busje van Expert parkeren een stukje verderop. Bij buren verderop wordt witgoed geleverd. Vervolgens rijdt busje weg zonder levering stofzuiger!!! Contact met Expert Maastricht is telefonisch onmogelijk (er wordt niet opgenomen) en op een ingesproken bericht wordt niet gereageerd. Ook contactname met klantenservice Expert levert niets op behalve een mail naar Expert Maastricht om contact met mij op te nemen!! Niet dus!!!;Hou jullie op de hoogte van het vervolg