Expert

Werkman

Prima service, deskundige uitleg en adviezen. Levering conform afspraak en hulpvaardige medewerker. Zeer tevreden.

Een fijn bedrijf dat zich aan de afspraken houdt en goede service heeft! Zeker een aanrader.

Visser

Bij Expert De loper Vlaardingen krijg je goede informatie en de service is zeer goed,
zeer tevreden over.

Kuijs

Goed advies vriendelijke verkoper kennis van zaken

Klaassen

Prima ervaring vriendelijk en goed geholpen met het bij passende advies

Verkoper verkocht een deurbel welke eerder was gebruikt zonder dit te vermelden.
Kan dus nooit kwaad hier expliciet naar te vragen.

Stefanie Leijssen

Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer... Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer model want oude niet meer leverbaar). Bijzonder goed geholpen! Tv werd zelfs opgehangen en geïnstalleerd! Ongelofelijk goede en snelle service!

De Best

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, alleen de KPN afstandbediening werkt niet zoals ik wil. Moet de TV aanzetten met de afstandsbediening van mijn TV.