Expert

Bosma

Tot nu toe alleen maar lof over de producten die ik bij expert gekocht heb, ook na een aankoop van een defect product is dat zeer goed opgelost, binnen no time nieuw gekregen.

Manders Joossten

,evrouw was prima op de hoohte betr. product (vaste telefoontoestellen)

Uitstekend set van boxen. Goed geluidskwaliteit en eenvoudige installatie. Zeer vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel in Castricum. Een aanrader.

Zeer goed geholpen en goed advies gekregen. Alles snel geregeld.

Prettig geholpen, men had gehoor voor onze wensen en de geadviseerde producten passen bij onze behoefte

Mokarram

- product werd niet op afgesproken dag geleverd met als gevolg verse producten moesten weg gegooid worden. Geen schadevergoeding

- tijdens vervoer was de deur beschadigd. De koelkast is...

- tijdens vervoer was de deur beschadigd. De koelkast is geplaatst en is onbekend wanneer ik de nieuwe deur wel ontvang

Omdat de koelkast niet compleet geleverd werd stelden we voor om nu een aanbetaling te doen en bij de aflevering van de koelkastdeur de rest. Maar dat werd niet geaccepteerd want men vertrouwde ons daar niet mee.

- ipv van excuses aanbieden voor alle narigheid werd heel bot gezegd als je niet wil gaat hij nu terug.

- de bezorgers waren vriendelijk maar de collega die vanuit de winkel met hun in contact was en besluiten nam niet!

Dit was de eerste en gelijk een hele slechte ervaring.

Kroon

Waardeloze winkel!!! Je belt eerst om niet voor niets naar de winkel te rijden. Telefoon wordt niet beantwoord en een bandje vertelt je dat de medewerkers druk zijn. Vervolgens kom je in de winkel... Waardeloze winkel!!! Je belt eerst om niet voor niets naar de winkel te rijden. Telefoon wordt niet beantwoord en een bandje vertelt je dat de medewerkers druk zijn. Vervolgens kom je in de winkel is er geen klant te bekennen! Vervolgens vraag je naar de aanbieding die gewoon helemaal niet op voorraad is en wordt je afgescheept met een showmodel! Bellen met een andere vestiging heeft totaal geen zin, precies hetzelfde geen voorraad slechts een showmodel...

Spreek goed door wat onder de aansluitingkosten valt.

Een zaak waar je prima naar toe kunt gaan om je aankoop te doen