Expert

Het meedenken in oplossingen, vriendelijkheid en deskundigheid maakt het erg prettig winkelen!

Benner

Ik had zelf al voor onderzoek gedaan en de medewerker bevestigde mijn keuze . Hij adviseerde om indien dat kon om nog een weekje te wachten omdat er een actie aan kwam.
De berzorger/monteur...
De berzorger/monteur Max met collega was behulpzaam en dacht ook mee. Goede ervaring

Hele goede ervaring met Expert. Ouderwetse persoonlijke service en kundig advies.

Lopes Diaz

Prima service, vriendelijke medewerkers en kennis over de producten die men verkoopt!

Wij zijn al vele jaren klant bij de firma Bushof en altijd naar volle tevredenheid. Wij kiezen in de eerst plaats voor goede service en daarna voor assortiment en prijs. In alle drie de criteria... Wij zijn al vele jaren klant bij de firma Bushof en altijd naar volle tevredenheid. Wij kiezen in de eerst plaats voor goede service en daarna voor assortiment en prijs. In alle drie de criteria scoort de firma Bushof te Amsterdam heel goed.

Van Kessel

Alles is tot volle tevredenheid geregeld. Ik heb geen verdere opmerkingen.