Expert

Van Meekeren

Expert winkelmedewerker helpt me goed naar mijn aankoop

Mooie inductiekookplaat gekocht. Vanaf moment van keuze maken, bekijken, aanschaf en montage van de plaat prima ondersteuning door Expert Houten!

Voor 20 minuten inbouwen vind ik 120 euro best veel geld. Helaas had iemand bedacht dat ik zelf de
koel- vriescombi in ging bouwen en kon dit niet op het moment van afleveren. Dus een week moeten wachten tot de klus werd afgemaakt. Wel top top top dat de koelvries 2 trappen op naar boven werd gebracht! Super!! Aardige bezorgers, verder alles echt top!

Het personeel geeft de indruk van een goede dorpswinkel.
Het personeel geeft de indruk van een goede dorpswinkel.
Waar er nog aandacht is voor de klant. Waar service hoog in het vaandel staat. Waar je de hele keten van het uitzoeken tot en met de installatie
met een gerust hart aan het personeel kan overlaten.

Kreft

Door de jaren heen is Expert een zaak die haar klanten altijd netjes te woord staat. Haar service, aflevering en installatie is uitstekend. Al met al, het ouderwetse gevoel dat vertrouwen geeft.... Door de jaren heen is Expert een zaak die haar klanten altijd netjes te woord staat. Haar service, aflevering en installatie is uitstekend. Al met al, het ouderwetse gevoel dat vertrouwen geeft. Dat is voor ons door de jaren heen bepalend bij de aankoop.

Razenberg

Goede deskundige voorlichting, uitstekende service en met vriendelijk personeel.