rama

Helpt je slagen!

Adriaan

Helemaal mooi, alles staat er kort in en goed omschreven, in combinatie met filmpjes van bijv wiskunde en geschiedenis erg goed te doen! Sowieso als je bij Beco of Eco niet weet waar je moet beginnen.

alicia

Perfecte samenvatting waardoor ik goeie cijfers heb gehaald voor mijn examen :)

isabel

Geweldig!! deze boekjes hebben ervoor gezorgd dat ik in 1 keer ben geslaagd

K.

Ik heb zelf het samenvattingsboekje van biologie gekocht. Het boekje heeft me heel goed geholpen alles wat in het examen voor kwam stond ook in de samenvatting. Daarnaast was het duidelijk en... Ik heb zelf het samenvattingsboekje van biologie gekocht. Het boekje heeft me heel goed geholpen alles wat in het examen voor kwam stond ook in de samenvatting. Daarnaast was het duidelijk en makkelijk te begrijpen. Door de samenvatting heb ik een mooie 7,9 voor mijn eindexamen.

Mel

Top samenvattingen, kort maar krachtig geschreven. Heb mijn vwo examens gehaald door alleen de boeken van examenoverzicht te gebruiken.

Yana

Ik had de boekjes van economie, geschiedenis, wiskunde A & Nederlands aangeschaft, aangezien ik best wel wat moeite heb met die vakken. En ik ben door deze fantastische samenvattingen geslaagd met... Ik had de boekjes van economie, geschiedenis, wiskunde A & Nederlands aangeschaft, aangezien ik best wel wat moeite heb met die vakken. En ik ben door deze fantastische samenvattingen geslaagd met gemiddeld een 6 voor economie & geschiedenis en een 7 voor wiskunde A & Nederlands! De samenvattingen zijn redelijk kort, maar wel heel duidelijk! Er staan ook best veel oefen opdrachten in die je online kan nakijken! Echt helemaal top, zeker je geld waard!

Hunen

Echt Top. Alles staat erin en het is echt goed om mee te oefenen.

N

Ik heb heel veel aan de boekjes gehad en alle stof kwam er ook echt in voor

Flo

Hele duidelijke fijne boekjes met alle stof overzichtelijk bij elkaar!