Marijn

Super fijn om mee te leren, vooral bij het echte examen.

Arda

De boeken zijn heel erg handig. Alle belangrijke stof staat erin met examenvragen. Stof komt ook echt in de toetsen. Niet dat er vragen in komen over stof waarvan je nog niet heb gehoord

Bram

Super handig. Perfect👌🏻

Faysal

Geweldig en super goed om je examen voor te bereiden.

YP

Ik was eerst bang dat de boekjes niet genoeg informatie zouden bevatten en een zeer ingekorte samenvatting is. Dit was echter niet zo. De samenvattingen waren bevatten alles wat je moet weten en is... Ik was eerst bang dat de boekjes niet genoeg informatie zouden bevatten en een zeer ingekorte samenvatting is. Dit was echter niet zo. De samenvattingen waren bevatten alles wat je moet weten en is zeker niet te lang. Ook is alles handig opgedeeld in domein/onderwerpen. Makkelijk door te lezen en bevat uitleg videos en oefenopdrachten. Het hebben van een samenvattingsboek van examenoverzicht bespaart je ontzettend veel tijd!

HT

Heel fijne boekjes! Alles wat je moet kennen voor het examen staat erin, waardoor je alleen maar dat boekje hoeft te leren. Zo heb je een duidelijk en heel goed overzicht, was er heel blij mee!

rama

Helpt je slagen!

Adriaan

Helemaal mooi, alles staat er kort in en goed omschreven, in combinatie met filmpjes van bijv wiskunde en geschiedenis erg goed te doen! Sowieso als je bij Beco of Eco niet weet waar je moet beginnen.

alicia

Perfecte samenvatting waardoor ik goeie cijfers heb gehaald voor mijn examen :)