Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

CEGEKA

Mijn bedrijf CEGEKA heeft jullie verkozen.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

het heeft mij vele mails gekost om het laadpunt in te mogen plannen, ook speelt mee dat mijn Lease auto al 3 keer is herplant, erg onduidelijk, maar niet alleen jullie schuld, ook een groot deel... het heeft mij vele mails gekost om het laadpunt in te mogen plannen, ook speelt mee dat mijn Lease auto al 3 keer is herplant, erg onduidelijk, maar niet alleen jullie schuld, ook een groot deel Leas maatschappij die de auto gaat leveren.

Paul van der Holst / Dustin

Via de leastemaatschappij en tussenpersoon

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Pas na inplannen werd een document verstuurd met eisen. Misschien handig om deze vooraf te delen.

Marloe Jolij

Via Tjeerd Tielbeek

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik ben echt fantastisch geholpen met mijn vragen over het account en de laadpas door de mensen op kantoor. De namen heb ik helaas niet maar het waren echte toppers!

JP

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Registratie proces is slecht/niet te corrigeren bij het maken van een fout in het email adres.

AAG

Via werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De installateur kwam veel later dan afgesproken (om 16.15 uur ipv 11 uur). Hierdoor was installateur pas rond 22.00 uur klaar met de werkzaamheden. Ik kreeg het idee dat installateur te veel... De installateur kwam veel later dan afgesproken (om 16.15 uur ipv 11 uur). Hierdoor was installateur pas rond 22.00 uur klaar met de werkzaamheden. Ik kreeg het idee dat installateur te veel projecten op 1 dag had ingepland icm met ziekte van 1 van de elektriciens resulteerde in een uitgelopen planning.
Verder werkte de installateur met nagenoeg alleen ZZP ers, waarvan groot aantal (die ik gezien heb) geen installatie achtergrond heeft. Wellicht ook niet nodig voor dit type werk, maar toch. Het algemene plaatje kwam hierdoor onvoldoende professioneel over.
De mensen waren aardig en klantvriendelijk daar geen opmerkingen over. De eigenaar heeft zelf als gecertificeerde monteur de meterkast geïnstalleerd en kwam ambitieus over. Hij vertelde dat hij flink gegroeid was de afgelopen jaren, en dat dit de nodige uitdagingen met zich meebracht. Er zit potentie, maar het totale plaatje, maakt dat ik dit bedrijf niet zou aanraden op basis van mijn ervaring.

Y. de Bont

Via de Autodealer

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Technische informatie was telefonisch niet direct voorhanden.

Sunweb

Werkgever

nee

G. Geluk / BK ingenieurs

Via mijn werkgever

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Paal was niet geleverd op moment van installatie, installateur heeft uiteindelijk een wandmontage toegepast.

Olaf Holtkamp

Lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Monteur gaf aan dat ik nog een splitsstekker zou ontvangen om de poort op de slimme meter te verdubbelen zodat ik mijn energiemeter weer kan aansluiten. Deze heb ik nog niet ontvangen.

Bas Oskam / Bakker Sliedrecht B.V.

Via Terberg Leasing

nee