Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Harm

Via alfen laadpalen

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

goede service en oplossend gericht

Rob Ros

Vorig jaar al ivm koop EV. Toen ging het niet door.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Advisering en installatie zijn prima verlopen. Professionele organisatie, zeer direct en snel contact, werken zeer kundig en netjes. Advisering door Bas-Jan en Alex TOP, installatieteam TOP. Omdat... Advisering en installatie zijn prima verlopen. Professionele organisatie, zeer direct en snel contact, werken zeer kundig en netjes. Advisering door Bas-Jan en Alex TOP, installatieteam TOP. Omdat we de EV zelf nog niet hadden, was een test of demonstratie niet mogelijk. Dat is op zich wel jammer, want dan moet je het de eerste keer toch maar even doen.... maar alles werkt naar tevredenheid.

Verwater

Via van Mossel

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Alles is netjes geplaatst en telefonische vragen werden netjes beantwoord

VEKO Technology BV

Via Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Monteurs waren netjes op tijd. De noodzakelijke geul van 35 meter heb ik zelf uitgegraven. Hebben keurig gewerkt en meegedacht. Dezelfde dag nog geactiveerd en ik kon daarna direct laden.

A / SPIE

Via Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Er is schade ontstaan in de woonkamer door een knullige installatie (niet goed gemeten). Dat is op zich al zorgelijk maar wat erger is dat deze schade na 5 maanden nog steeds niet gerepareerd is. Er... Er is schade ontstaan in de woonkamer door een knullige installatie (niet goed gemeten). Dat is op zich al zorgelijk maar wat erger is dat deze schade na 5 maanden nog steeds niet gerepareerd is. Er komt gewoon bijna geen reactie en al helemaal geen actie. De nazorg en ondersteuning is erg slecht en het probleem is voorlopig nog niet opgelost. Zo ga je niet met klanten en klachten om!

Kuijpers

Via van Mossel

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Gebruik van PBM's door medewerkers niet conform de standaard, geen bril bij het slijpen bijvoorbeeld.

Rob Dekker

Via mijn zoon

nee

Ludo Verhiel / Pondres

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De laadpaal heeft nog nooit goed gewerkt. Ondeskundige monteurs aan mijn deur die zelf toegaven nooit eerder met het systeem te hebben gewerkt. Inmiddels drie dagen thuis moeten blijven. Na... De laadpaal heeft nog nooit goed gewerkt. Ondeskundige monteurs aan mijn deur die zelf toegaven nooit eerder met het systeem te hebben gewerkt. Inmiddels drie dagen thuis moeten blijven. Na installatie geen internet meer, aansluiting van Ziggo beschadigt, helaas niet bewijzen dat zij dat hebben veroorzaakt.

van'tVeer

Via familie

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Personeel werkt keurig ,is heel beleefd.

Harm Crompvoets

Mijn werk

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Slechte ervaringen. Bij de aanleg van de wall box werd mijn meterkast vernield en moest ik zelfs naar de directeur van EV stappen om de reparatie geregeld te krijgen. Bij de eerste afspraak kwam de... Slechte ervaringen. Bij de aanleg van de wall box werd mijn meterkast vernield en moest ik zelfs naar de directeur van EV stappen om de reparatie geregeld te krijgen. Bij de eerste afspraak kwam de installateur niet opdagen en bij de tweede was hij te laat zodat ik weer een nieuwe afspraak moest maken. Bij de derde keer werd de meterkast gerepareerd maar doet mijn NEST deurbel camera (de binnenbel) het opeens niet meer. Wacht al weer twee dagen op een reactie terwijl ze beloofden mij de volgende dag meteen terug te bellen. Zelf teruggebeld en nu is de betreffende collega er weer niet. Waardeloze service en een klantenservice van niets.