Frederik Devreese

Na levering bleek product niet te functioneren. Dit werd correct en snel opgelost.

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

Nog niet... was mijn eerste ervaring. Ik kom zelf zeker terug, maar aanbevelen doe ik pas als ik zéker ben...

lovely nails by Bianca

Mega slechte service

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

je besteld producten op maat, vraagt sample's aan, je ontvangt keurig een proefdruk maar je werkelijk bestelde producten zijn anders dan de sample's qua kleur en ook qua proefdruk. het bedrijf kijkt... je besteld producten op maat, vraagt sample's aan, je ontvangt keurig een proefdruk maar je werkelijk bestelde producten zijn anders dan de sample's qua kleur en ook qua proefdruk. het bedrijf kijkt amper hoe ze je tegemoet kunnen komen, behalve met duurdere producten en daarin komen ze je qua kosten en levertijden ook niet tegemoet!

kortom als je besteld is het goed en als hun fouten maken lossen hun het niet op!

Reactie Eurogifts:

Het spijt ons oprecht dat u ontevreden bent over uw recente ervaring. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele ongemakken.
We zijn blij dat we samen...
We zijn blij dat we samen tot een oplossing zijn gekomen met een compensatie. Uw tevredenheid staat voorop, en we hopen dat deze compensatie het ongemak enigszins compenseert.
We waarderen uw feedback en nemen stappen om onze service te verbeteren.

Chris Marynissen

Snelle afhandeling van onze bestelling - Uitermate klantvriendelijk

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

Scherpe prijzen en hele goede service

Frederic Parmentier

Snel en efficiënt

Perfecte service

Elly

Goede service

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

Ze zijn heel correct en een goede prijs.

Beauty Salon Els

Na mail direct contact telefonisch contact gehad.

Vriendelijk en behulpzaam

Correcte bediening!

Hilde De Houwer

Top!

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

Vlot kunnen bestellen, vlotte levering, TOP!

Finvision

Snel, perfecte service

Waarom beveelt u Eurogifts (niet) aan?

vriendelijke mensen, snelle actie en reactie van de aanpassing van het logo