Thai Nakara wellness

Helder en duidelijk

Communicatie

On Top Events

Ik moest last minute nog 250 gouden enveloppen hebben. De medewerker aan de telefoon heeft mij heel goed geholpen door te vertellen hoe ik dan moest bestellen en welke keuzes ik moest maken om ook... Ik moest last minute nog 250 gouden enveloppen hebben. De medewerker aan de telefoon heeft mij heel goed geholpen door te vertellen hoe ik dan moest bestellen en welke keuzes ik moest maken om ook daadwerkelijk deze de volgende dag binnen te krijgen.

Zeer klantgericht en klantvriendelijk

B. Witter

Vlotte hulp bij vraag

Nico

Goed , alleen levering zou iets sneller mogen, verder top!

Communiceren gaat goed!

Wesselson

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Top kwaliteit voor lage prijs.

Tom Senders

Snel en correct geleverd

snelheid

GUIDO D

Top !!!

Communicatie, levering

C.M. Van Gent

Snel, correct en duidelijk

Website, kwaliteit en de snelheid van verzenden

Piet Vulto/Botanische Tuin Dr Costerus

Overzichtelijke website

snelle levering, prima kwaliteit

Betty Jo

Goede ervaring, ik ontving de bestelling te laat. Het was niet duidelijk dat de bestelling niet werd verwerkt op een feestdag.

Netjes verpakt en geleverd.

Reactie EnvelopShop.nl:

Wat vervelend dat u uw bestelling te laat heeft ontvangen. DHL was al geweest toen u op 5 mei uw order plaatste. Het pakket kon deze dag daarom niet meer mee. De enveloppen zijn de volgende dag naar... Wat vervelend dat u uw bestelling te laat heeft ontvangen. DHL was al geweest toen u op 5 mei uw order plaatste. Het pakket kon deze dag daarom niet meer mee. De enveloppen zijn de volgende dag naar u verzonden en 7 mei bij u afgeleverd. U mag de gouden enveloppen natuurlijk retour sturen.
Team EnvelopShop