Rotterdams Tuig

Het juiste product ontvangen van een goede kwaliteit

Zeer snelle levering!

Grafisch Huis van Mameren BV

Snelle levering, product altijd goed.

Veurs Lyceum

Fijne site, veel keuze en een snelle en correcte levering.

Kleuren van de producten op de site komen overeen met de daadwerkelijk geleverde items.
Levering is snel en het wordt keurig verpakt.

Winny

Prima ervaring!

teruggebeld bij gemiste oproep van ons en snelle service.

Van Zanden Advies - winschoten

Zeer degelijk bedrijf.

Snelle levering, prijs/kwaliteit dikke prima!

Helza hobbyzaden Grower Seeds

snelle levering, goed product

Koos

Betrouwbaar

Mondhygiene Praktijk Drunen

Ik bestel al jaren mijn enveloppen bij de Envelopshop. Maar sinds de laatste zending zijn jullie denk ik overgestapt op een andere leverancier, want de plakrand is dusdanig veranderd dat ik hier... Ik bestel al jaren mijn enveloppen bij de Envelopshop. Maar sinds de laatste zending zijn jullie denk ik overgestapt op een andere leverancier, want de plakrand is dusdanig veranderd dat ik hier niet zo tevreden mee ben dan de vorige.

Reactie EnvelopShop.nl:

Het betreft enveloppen met 2 vensters.
Het betreft enveloppen met 2 vensters.
De afdekstrip is kleiner waardoor minder afval ontstaat. De plakrand is met een nieuwe methode aangebracht. We zien dat hierdoor bij het verwijderen van de strip soms kleine delen van de plakrand worden meegetrokken. Er blijft wel meer dan voldoende lijm achter om de envelop goed te sluiten. Bij de volgende aanmaak zullen wij hier beter op letten.