Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

BAM Infra Nederland

Goede ervaring met Ennimate. Goede communicatie, en onze feedback werd snel en correct verwerkt.

Remco Vendelbosch / 112Schade

Ennimate heeft voor 112Schade een uitleganimatie gemaakt voor een nieuw onderdeel in onze dienstverlening 112PrePay. Een annimatiefilmpje is een perfect middel om de klant uit te leggen hoe iets... Ennimate heeft voor 112Schade een uitleganimatie gemaakt voor een nieuw onderdeel in onze dienstverlening 112PrePay. Een annimatiefilmpje is een perfect middel om de klant uit te leggen hoe iets werkt, wat de voordelen zijn etc.
Het ging heel makkelijk en soepel. Na beschrijving van onze wensen, ging Ennimate aan de slag en hield ons van iedere stap in het proces op de hoogte en liet ons steeds meebeslissen in de extra's, afwerking etc. We zijn erg blij met het resultaat.

De werkwijze van Ennimate is gestructureerd en resultaatgericht. Ze werken snel en volgens afspraak.

Ze hebben goed geleverd. Het totale traject had iets sneller gemogen, maar verder prima samenwerking en goed resultaat.

Gemeente Katwijk

Snel. Mooie doorvertaling gemaakt van het verhaal.

Kuiper Management & Consultancy B.V.

Goed product geleverd voor een hele nette prijs. Helaas wel weinig persoonlijk contact gehad met de maker van de animatie en ik werd wel wat achter de broek aan gezeten. Maar dat misschien ook wel... Goed product geleverd voor een hele nette prijs. Helaas wel weinig persoonlijk contact gehad met de maker van de animatie en ik werd wel wat achter de broek aan gezeten. Maar dat misschien ook wel goed.

Denteam

Correcte communicatie, professioneel.

Pablo van Hamersveld

Snel en efficiënt een video laten maken. Proces gaat snel en is denk ik geautomatiseerd. Een aanrader.

MijnHuisPast

Door de opeenvolgende volgende keuze en controle momenten komt een mooi product tot stand.

RRCNN

Precies wat we zochten: snel schakelen, eenvoudig te volgen en korte productie periode