Breukel

Heeft ons prima geholpen, met het behouden van ons contract.

Nee, gewoon door gaan zo met jullie sevice

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en jouw energie overeenkomst! Wij streven dan ook naar wederom een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!

Sandor Lemberg

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en jouw energie overeenkomst! Wij streven dan ook naar een fijne samenwerking met je!
Voor nu wens ik je nog een mooie dag toe!

Vd Wal

Vrij duidelijk

Nvt

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review!
Wanneer er toch onduidelijkheden zijn, neem gerust contact met ons op en dan helpen we je graag!
Ik wens je een fijne...
Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review!
Ik wens je een fijne dag.
Lisa - ENGIE Webcare

Vanhiel

Zeer goed

Nee

Goedemorgen,
Dank je wel voor het delen van jouw review! Wat een mooie beoordeling :)
Ik wens je een fijne dag!
Lisa - ENGIE Webcare

Wilmer

Sinds 2016 klant bij Engie. Zeer goede ervaringen

Sinds een paar weken werkt de app op mijn iPad niet meer en geeft een foutmelding

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE!!
Wat leuk om te vernemen dat je gebruik maakt van de ENGIE app. Echter wel...
Goedemorgen,
Wat leuk om te vernemen dat je gebruik maakt van de ENGIE app. Echter wel vervelend dat je een foutmelding krijgt. Natuurlijk helpen we je hier graag bij. Zou je dit willen vermelden onder de feedbackbutton in de ENGIE app? Zo krijgen we alle gegevens compleet binnen van jouw toestel en kan ons ENGIE app team hierin met je meekijken. Wat je ondertussen zou kunnen proberen is inloggen op jouw MijnENGIE account op de website zodat je toch optimaal gebruik kan maken van jouw MijnENGIE omgeving.

Kerkvliet

Snel met rekeningen, traag met terugbetalen. Daarnaast geen competetieve tarieven.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Ik kan me voorstellen dat wanneer je geld van ons verwacht, je dit zo snel mogelijk wenst te ontvangen. Wij maken echter geen onderscheid tussen betalen en uitbetalen. Hier zit dezelfde verwerkingstijd aan.
Ik kan me ook voorstellen dat je van de meest scherpe energietarieven wil genieten. De tarieven welke aangeboden worden door ENGIE worden dagelijks vastgesteld en kunnen daarmee dagelijks wijzigen. De ene keer zullen deze scherper zijn dan de andere keer. Er gebeurt veel op de energiemarkt en wij doen dan ook ons best de tarieven zo scherp mogelijk aan te kunnen bieden. Wellicht dat we jou in de toekomst dan ook weer een mooi aanbod kunnen doen met tarieven waar je tevreden mee bent!
Niesje - ENIGE webcare

Mathijssen

Heel goed en betrouwbaar

Ga zo door

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en onze medewerkers! Bedankt voor je vertrouwen! Wij streven naar een fijne samenwerking.

Mique

Altijd goed advies en inzicht in je verbruik.

Geen verbeterpunten.

Goedemorgen,
Bedankt voor het delen van je review! Wat leuk om te vernemen dat je zo blij bent met ENGIE en deMijnENGIE omgeving!
Ik wens je voor nu nog een energieke dag...

Kees Oomen

Uirstekend

nvt

Niesje - ENGIE...

fam hj jonkers

Wij voelen ons besodemietert door de medewerker van engie.
Er is ons na een telefonisch overleg gelijk een overeenkomst gestuurd.waarna wij niks meer konden wijzigen.

Beter uitleg geven.