Eneco

Melvin

Via de Eneco-app is het heel eenvoudig en snel om je energie verbruik inzichtelijk te krijgen

Christians

Aanmelding goed verlopen, niks op aan te merken m.u.v. een automatisch verstuurde e-mail net na onze aanmelding.

Margot

Ik heb voor het eerst een energiecontract omdat ik op mezelf ben gaan wonen. Mijn zus gaf aan dat de app van Eneco handig is. Ik kwam bij Independer snel uit op Eneco. Het is suoer snel geregeld en... Ik heb voor het eerst een energiecontract omdat ik op mezelf ben gaan wonen. Mijn zus gaf aan dat de app van Eneco handig is. Ik kwam bij Independer snel uit op Eneco. Het is suoer snel geregeld en de app is inderdaad heel overzichtelijk. Fijn dat je zelf kan bepalen hoe hoog het termijnbedrag is. Ze hebben zelf wel al een schatting gemaakt.

kees van der meer

Goede ervaring.

Alou

Simpel online de overstap gemaakt voor 1 jaar.

Pieter F

Behulpzaam en vriendelijk

Pieter Dirk Bruijn

Alles zo geregeld en volgens verwachting

Wibout

Via de Eneco app heb ik een goede inzage in mijn energieverbruik.
Via de Eneco app heb ik een goede inzage in mijn energieverbruik.
Ik raadpleeg de Eneco app regelmatig om zo inzicht te krijgen in de werking en verbruik van mijn hybride warmtepomp en zo een inschatting te maken van de besparing t.o.v. stoken op gas.