Praktisch goed afgestemd!

Zeer behulpzame collega's, vooral in situaties waarin ik als wijkverpleegkundige niet iets kan betekenen voor een client.

De contacten verlopen goed, er is sprake van een goede en plezierige samenwerking

Betrokken, initiatiefrijk, positief. Sommige medewerkers hebben m.i. teveel verschillende taken. Je voelt dan de druk die op hen staat om alles goed te doen in de beperkte tijd die ze hebben om het... Betrokken, initiatiefrijk, positief. Sommige medewerkers hebben m.i. teveel verschillende taken. Je voelt dan de druk die op hen staat om alles goed te doen in de beperkte tijd die ze hebben om het uit te voeren.

Ik ervaar de verschillende collega's binnen Elk Welzijn als zeer benaderbaar, open voor suggesties en ideeën, meedenkend rondom nieuwe initiatieven en een fijne werkrelatie.
Als tip...
Als tip zou ik meegeven dat nog niet in alle gevallen het idee heb dat er scherp wordt gereflecteerd in wat wel/niet haalbaar is. Vanuit de eigen rol of positie als welzijnswerk. Dit zou ik dan ook benoemen als verbeterpunt.

Goed, denken goed mee en vaak snel antwoord

Ik ben te kort bij de gemeente Gorinchem werkzaam om alle vragen goed te kunnen beantwoorden maar het contact tot nu toe is erg plezierig.

Ik werk graag samen met Elk welzijn. De communicatie is erg fijn en voldoende.

Fijn samenwerkingspartner in buurtbemiddeling