Snelle levereing, netjes verpakt.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de leuke beoordeling.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dank voor de beoordeling en veel plezier met de bestelde items. Tot een volgende keer!

Stefan Wijlaars

Goed en duidelijk

Toon

Positief. Alles vlekkeloos en correct verlopen.

…..

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.

Edith Bastiaansen

Slecht pakket niet ontvangen

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

We hebben van je vernomen dat je de bestelling inmiddels toch ontvangen hebt, naar onze mening hoort deze beoordeling bij PostNL thuis aangezien er bij PostNL vertraging is geweest waar wij helaas... We hebben van je vernomen dat je de bestelling inmiddels toch ontvangen hebt, naar onze mening hoort deze beoordeling bij PostNL thuis aangezien er bij PostNL vertraging is geweest waar wij helaas niets aan kunnen doen.

Ronald

Iets besteld, past niet. Terugsturen is geen optie want de kosten daarvan wegen niet op tegen de aanschafprijs. Gewoon weer bij Bij de grote postorder bestellen. Is dan gratis.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Beste klant, jammer dat de hoed niet past. Onze hoeden hebben standaard een afmeting van 59 CM hoofdomvang. Je mag de hoed retour sturen als deze niet past, in dat geval ontvang je wel de... Beste klant, jammer dat de hoed niet past. Onze hoeden hebben standaard een afmeting van 59 CM hoofdomvang. Je mag de hoed retour sturen als deze niet past, in dat geval ontvang je wel de verzendkosten van de heenzending retour. Op deze manier dragen wij 1x de kosten en de klant 1x, wel zo fair toch?

Wendy Kamphuis

Zeer snelle service, vriendelijk, meedenkend. Echt een aanrader!!!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dan voor de leuke beoordeling. Tot een volgende keer.

Maria

Heel goed

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dan voor de leuke beoordeling. Tot een volgende keer.

Andre Schilt

Snelle service en bij probleempje ook zeer snel contact

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling.