Ik ben heel tevreden met mijn bestelling.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Veel plezier met je aankoop.

Weijs

Zeer positief. Snelle afwikkeling en meedenkend n.a.v. vragen. Super !

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dankjewel voor de leuke beoordeling. Heel veel plezier gewenst met de producten en alvast een fijne Carnaval!

Snelle levering. Goede prijs

Bram Lipkens

Mooie winkel en zeer goede service.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Bedankt! Leuk dat je een review achtergelaten hebt. Ons team is hier erg blij mee. Tot de volgende keer.

HB

Super snelle levering, erg goede prijs kwaliteit... top!!!

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Veel plezier met je aankoop.

Prima alleen bestelde product viel tegen…. Foto’s suggereren iets anders

Goedemiddag,
Dat is jammer om te horen. Om welk product gaat het? Dan kunnen wij even kijken hoe we dit oplossen.

Ontevreden klant

Slechte service

Beste klant,
Beste klant,
Jammer dat wij een slechte beoordeling krijgen. Pruiken worden voorzien van een een verzegeling (hygiëne sticker). Dit om te voorkomen dat pruiken gepast kunnen worden. Wij kunnen de kwaliteit en hygiëne niet waarborgen als pruiken gepast worden. Op grond van het passen/gebruiken van de pruik hebben wij je retour afgekeurd. Hoe zou je het zelf vinden om een pruik te ontvangen die andere mensen al op het hoofd hebben gehad?
Groet,
e-Carnavalskleding.nl

Maritta Boel

Vlot en correct

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Dit vinden wij fijn om te lezen. Veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer.

Giel Dieker

Prima service. Goede prijs / kwaliteit verhouding.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Dank voor je review en veel plezier met de bestelde items.

Reactie e-Carnavalskleding.nl:

Leuk dat je een beoordeling geplaatst hebt. Veel plezier met je bestelling en tot een volgende keer.