Marinus Jasper

De service is perfect. Het is alleen erg jammer dat in mijn geval de goederen pas na ongeveer 2 werden geleverd vanwege het feit dat diepvriesgoederen alleen op maandag worden verstuurd.

Alles is deze keer in perfecte staat binnengekomen. Alle diepvriesgoederen perfect bevroren, en de rest van de bestelling ook prima in orde.

Spanje

Hennie Bijmans

Ik ben heel erg tevreden het is heel goed verzorgd goed verpakt een dikke tien en ik ga zeker vaker bestellen

Frankrijk

mirjam westers

Produkten prima, levering iets minder goed

Oostenrijks

Hans Sterck

Correct, snel,vriendelijk en betrouwbaar

Frankrujk

Oscar Martinez

Todo ok, rápido

España

Christiaan Smit

Verzonden op maandag, woensddag om 12:30 aangekomen. Geweldig! Verpakking goed verzorgd, grote vriesbak(had maar een paar spullen gekocht). Volgende keer moet ik dus meer vriesproducten gaan kopen!)... Verzonden op maandag, woensddag om 12:30 aangekomen. Geweldig! Verpakking goed verzorgd, grote vriesbak(had maar een paar spullen gekocht). Volgende keer moet ik dus meer vriesproducten gaan kopen!) (Dit is mijn eerste bestelling ooit). Ik had Dutchshopper gevonden als enige die krentenbollen verkoopt aan expats. Maar een was met vervaldatum 15/2 en een ander 22/2. Hoewel ze lekker zijn is vervaldatum voor de verzenddatum niet zo geweldig. Ook was ik verbaasd om een éénspersoon blikje erwtensoep te krijgen, had natuurlijk beter op de website moeten controleren, had nog nooit zo een klein blikje gezien... Gezien de enorme plaats in de verpakking zal ik de volgende keer heel wat méér moeten bestellen.

Frankrijk

Filomena Roelfs-Goedbloed