Louise Gerhardt

4 dagen voor de ontvangst werd ik al gevraagd een beoordeling over de ontvangst te geven.
Maar toen het pakket aankwam, waren we blij met de dingen die we gekocht hadden, alleen moeten we voortaan beter naar het gewicht kijken van de goederen, want de garnalen bleken slechts 50 gram te zijn en het zakje rode kool was ook erg klein.

Petra Lageman

Er misten producten van mijn bestelling. Dat teveel betaalde bedrag wordt weliswaar teruggestort op mijn bankrekening maar we hadden natuurlijk liever die producten ontvangen.

Spanje

Rene Feringa

Snelle levering, nog steeds goed bevroren diepvries producten.

Ierland

Polly

Alle producten waren heel goed ingepakt en snel en vers aangekomen. Super goed en snel.

Nalini

Ik heb 2 weken geleden een order geplaatst @ Dutchshopper. Het pakket bleef een paar dagen hangen in Dubai bij de douane.
Pakket verder in redelijk goede staat ontvangen.

UAE

Lea Depae

Prima;bestelling goed vers gebleven; goed verpakt.

Italie

Wim Eveleens

Ik had een bestelling gedaan en per ongeluk verkeerde datum opgegeven…28 december….echter wilde het heel graag eerder hebben liefst voor de kerst….en wat het u collega gedaan alsnog afgelopen... Ik had een bestelling gedaan en per ongeluk verkeerde datum opgegeven…28 december….echter wilde het heel graag eerder hebben liefst voor de kerst….en wat het u collega gedaan alsnog afgelopen donderdag verstuurd en zaterdag voor Kerst alles ontvangen…..Super, Super. Alles van Albert Heijn ne mooi verpakt.

Frankrik

govert van ameide

Het bedrijf werkt goed alleen de verzending via via komt slecht over.

Spanje

Nathalie Schreuder

Goede snelle service Mooie producten Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Portugal

Thijs Konings

Producten waren goed verpakt. Diepvries producten nog goed diepgevroren. 3 dagen onderweg Snelle levering