Sander van Dijk - ICT4YOU BV

Zeer positief! De service is goed, de deskundigheid top en goed bereikbaar. Daarnaast is er ruimte voor gezonde discussie en dat voorkomt misverstanden of irritatie. De prijsstelling blijft altijd... Zeer positief! De service is goed, de deskundigheid top en goed bereikbaar. Daarnaast is er ruimte voor gezonde discussie en dat voorkomt misverstanden of irritatie. De prijsstelling blijft altijd onderwerp van gesprek, maar al ruim 20 jaar komen we daar altijd samen in goede harmonie uit...

Jos Iskes, Iskes Facility Management

Service en snelheid is prima.
In de beginperiode zijn er problemen geweest met automatische afboekingen.
Communicatie daarover was niet in orde.
Ik ontving onterecht en onaangename...
Service en snelheid is prima.
In de beginperiode zijn er problemen geweest met automatische afboekingen.
Communicatie daarover was niet in orde.
Ik ontving onterecht en onaangename aanmaningen terwijl het een administratief probleem was bij Dutchlease.

Tijdens het leasecontract heb ik alleen positieve dingen meegemaakt.

Zeer goed, reageert snel, medewerkers denken met de cliënten mee over praktische oplossingen, professioneel, dienstbaar en behulpzaam.

Henk Rozema Fresh Source Group

Nette lease prijs, en zeer snel de aanbieding na opvraag

Léon Guijt, De Rode Brigade

Correct, reageren snel

Paul Kleyweg, DLG-Logistics BV

Snelle reactie

Wagenparkbeheerder Kearney

Wij hebben een jarenlange samenwerking met DutchLease. En nog steeds zeer tevreden. Zij onderscheiden zich in de mobiliteitsmarkt door:
hun hoge mate van professionaliteit
Altijd...
hun hoge mate van professionaliteit
Altijd meedenken met de wensen van de klant
Innovatief & Oplossingsgericht