Lars Hernalsteen + GC Europe

Goede ervaring

Bas van der Veer - Metabo Nederland BV

Korte responstijden, nette service

Joop van der Loo MOL Logistics Holding (Europe) BV

Wisselend, accountmanager doet zijn best maar bij tegenslag dan is de totale organisatie niet echt sterk. De klant moet dan teveel eigen initiatief nemen en dat moet beter.

M.Meulenbroek, Automation4B B.V.

Na ruim 4 jaar goede ervaring met Dutchlease. Bij vragen is de servicedesk goed bereikbaar. Jammer dat de TomTom navigatie na 3 jaar niet vernieuwd kan worden bij de onderhoudsbeurt. Daarover staat... Na ruim 4 jaar goede ervaring met Dutchlease. Bij vragen is de servicedesk goed bereikbaar. Jammer dat de TomTom navigatie na 3 jaar niet vernieuwd kan worden bij de onderhoudsbeurt. Daarover staat ook niets in het contract. In het algemeen zijn zij altijd vlot met het afhandelen van zaken.

Een relatief kleine, maar degelijke leasemaatschappij met een goed persoonlijk contact. De prijzen zijn vrij hoog en de dienstverlening redelijk sober. Hierdoor trekt met name de... Een relatief kleine, maar degelijke leasemaatschappij met een goed persoonlijk contact. De prijzen zijn vrij hoog en de dienstverlening redelijk sober. Hierdoor trekt met name de prijs-prestatieverhouding het rapportcijfer omlaag.

Snelle goede service en duidelijk!

Sealflex Voegafdichtingen BV

Fijn en meedenkend bedrijf

Villain Studios

Erg professioneel, snel, direct, prettig

Ik ben vanwege mijn nieuwe functie in aanraking gekomen met Dutch Lease en de ervaring is altijd positief geweest. Snel contact, flexibel, en als er wat geregeld moet worden gebeurt dit ook vrij... Ik ben vanwege mijn nieuwe functie in aanraking gekomen met Dutch Lease en de ervaring is altijd positief geweest. Snel contact, flexibel, en als er wat geregeld moet worden gebeurt dit ook vrij snel. Hier en daar wel een dingetje gehad, maar dat is overal wel. Over het algemeen dus erg positief

José, Imperial Brands

Dutchlease reageert snel, denk mee met de klant en heeft zeer ervaren account managers . Hele fijne samenwerking!