Gebruiksgemak
Comfort
9.8/10

Jan Willem

Top service! Betrouwbare en eerlijke mensen! Het voelt bij het eerste gesprek al heel goed. Offerte aangevraagd volgende dag zijn we gebeld en geïnformeerd over de mogelijkheden, we konden meteen... Top service! Betrouwbare en eerlijke mensen! Het voelt bij het eerste gesprek al heel goed. Offerte aangevraagd volgende dag zijn we gebeld en geïnformeerd over de mogelijkheden, we konden meteen een afspraak maken. Als verzekeringsadviseur zal ik dit bedrijf aan iedereen adviseren!

Familie Held

Ik had me uitgebreid georiënteerd via internet. Daar was veel te vinden over alle mogelijkheden om ons huis te verwarmen. Ze waren alleen niet allemaal mogelijk voor ons. De installatie heb ik laten... Ik had me uitgebreid georiënteerd via internet. Daar was veel te vinden over alle mogelijkheden om ons huis te verwarmen. Ze waren alleen niet allemaal mogelijk voor ons. De installatie heb ik laten uitvoeren door Sier. Dit ging erg goed. De aansturing gaat via een thermostaat maar kan ook via de app.

Mevrouw Spijkerman

De installatie was niet helemaal goed verlopen omdat de installateur wat was vergeten. Het is een andere manier van verwarmen en dus ook is de aansturing anders, dat is wel even wennen. De... De installatie was niet helemaal goed verlopen omdat de installateur wat was vergeten. Het is een andere manier van verwarmen en dus ook is de aansturing anders, dat is wel even wennen. De verwarming voelt wel erg lekker. Een warmtepomp was voor ons gewoon niet mogelijk en dit is echt een perfecte oplossing.

M. Kok

Het bezoek aan de showroom heeft ons overtuigd. Heerlijk voelde het. De installatie heb ik laten doen door Sier, dit ging erg goed! Ik heb alles ingedeeld in 4 zones. Dat werkt perfect, ik kan alles... Het bezoek aan de showroom heeft ons overtuigd. Heerlijk voelde het. De installatie heb ik laten doen door Sier, dit ging erg goed! Ik heb alles ingedeeld in 4 zones. Dat werkt perfect, ik kan alles aansturen met de app.

A. van Westen

We hadden een wat oudere woning gekocht en hebben besloten om deze direct op een duurzame manier te verwarmen. De verkoper heeft ons meegenomen naar een aantal woningen die al infrarood... We hadden een wat oudere woning gekocht en hebben besloten om deze direct op een duurzame manier te verwarmen. De verkoper heeft ons meegenomen naar een aantal woningen die al infrarood vloerverwarming gebruikten en al snel waren we om. De verwarming is heel lekker.

G Berlijn

Vooraf werd er voor mij precies berekend hoeveel zonnepanelen ik nodig zou hebben om de infrarood vloerverwarming te kunnen voeden, dat gaf voor mij de doorslag. Aan het begin moest ik even wennen,... Vooraf werd er voor mij precies berekend hoeveel zonnepanelen ik nodig zou hebben om de infrarood vloerverwarming te kunnen voeden, dat gaf voor mij de doorslag. Aan het begin moest ik even wennen, nu vind ik het helemaal geweldig! In mijn huis heb ik 6 zones i.c.m Fiabaro en dat werkt prima. Ik ben nu bijna energie neutraal.

B. Heida

Ik heb via internet gezocht naar manieren om mijn huis te verwarmen en zag veel positieve berichten over infrarood vloerverwarming. Uiteindelijk uitgekomen bij Sier en na een bezoek aan de showroom... Ik heb via internet gezocht naar manieren om mijn huis te verwarmen en zag veel positieve berichten over infrarood vloerverwarming. Uiteindelijk uitgekomen bij Sier en na een bezoek aan de showroom besloten om dit te laten installeren in mijn woning. De installatie verliep erg goed, alles volgens afspraak. De warmte bevalt uitstekend.