Diana

Ik heb een groot onderhoud van mijn mecanische ventilatie laten doen en ik ben heel erg tevreden. De monteur was heel vriendelijke en liet alles netjes schoon achter. Na de onderhoud was er een rare... Ik heb een groot onderhoud van mijn mecanische ventilatie laten doen en ik ben heel erg tevreden. De monteur was heel vriendelijke en liet alles netjes schoon achter. Na de onderhoud was er een rare geluid in de motor. Drie dagen daarna kwam de monteur langs om de motor te repareren. Helaas kon het problem van het geluid niet opgelost worden en ik kreeg een nieuwe motor op rekening van DustBuster4U. Ik raad dit bedrijf zeker aan. Top!

Jeroen

Professioneel en met aandacht

Suleyman

Monteur stelde zich netjes voor en heeft zijn werk zeer netjes uitgevoerd. Alles werkt prima! Ik heb goed advies gekregen! Ik zou het andere zeker aanbevelen.

Jip kleppe

Snelle service, vriendelijke monteur. Ik ben tevreden

R.

Heel vriendelijk en behulpzaam. Legt alles geduldig uit hoe het precies zit.

Ippel

De afspraak was snel gepland en de werkzaamheden zijn goed en professioneel uitgevoerd.

P. Gelok

Kennis van zaken en goede uitleg

Dayna Hendriks

Superfijn. Alle onduidelijkheden in mijn woning zijn opgehelderd. Kanalen zijn mooi schoon en alle goed geregeld.

Snelle en goede service. Netjes gewerkt en schoon achter gelaten. Zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Vila Nova

Op de afgesproken tijd gekomen. Alles netjes schoon gemaakt achtergelaten.