Tinka

Zeer goede producten en supersnelle levering binnen 24 uur.

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Ja

Hamsters, Kay en Mexx

Ilias Vanhove

Vlotte service, degelijk materiaal. Erg tevreden.

Geen klachten. Top gedaan.

Een knaagdier: Syrische hamster, Vasco Da Hamster

Mariska Otte

Makkelijk besteld en snel geleverd!

Alles zat keurig verpakt, alle ruimte benut en daar hou ik wel van!

3 cavia’s

Christophe Van den Broeck

Zoals steeds was er de snelle service en de zorg waar alles met verpakt is. Er is geen betere en uitgebreidere winkel met alle benodigdheden aangaande knaagdieren. Het is ook altijd leuk om gratis... Zoals steeds was er de snelle service en de zorg waar alles met verpakt is. Er is geen betere en uitgebreidere winkel met alle benodigdheden aangaande knaagdieren. Het is ook altijd leuk om gratis een sample te krijgen van hamstervoeding (bij de vorige bestelling).

Zeker en vast! Zoals altijd was het pakket keurig verpakt.

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Syrische hamster. Naam: Bobba.

JBLE

Super , ik bestel hier regelmatig en nog nooit teleurgestel geweest

Alles steeds goed ingepakt met de meeste zorg

twee konijnen

Yvonne.

Mijn hamster misty, is helemaal blij met uw knaagdierwinkel , alle producten die ik bij U besteld heb, daar was hij helemaal weg van. Zo wel van het inrichten van zijn kooi , en het voer, de... Mijn hamster misty, is helemaal blij met uw knaagdierwinkel , alle producten die ik bij U besteld heb, daar was hij helemaal weg van. Zo wel van het inrichten van zijn kooi , en het voer, de kruiden,en snaks, die ik bij U bestelt heb. Vriendelijke gr. Yvonne.

Alle pakketjes heb ik snel en keurig binnen gekregen.

Knaagdier.

iris

zeker

meerdere soorten knaagdieren.

Goede en snelle servies en veel keus

Jazeker

Hamster en konijn

Eric

Goed en snel

Netjes en veilig ingepakt top!

Konijn

Super

Zeker, zag er netjes uit!

Knaagdier