Supergoed aanbod

Heeft uw Personal Shopper een meesterwerk van inpakvaardigheden gecreëerd voor uw bestelling? 🎁🐹

Zeker!

Een hamster en ratten

Overzichtelijke site.

Jazeker

Knaagdier

Dafne

Super tevreden met deze webshop: heel groot en afwisselend assortiment en supersnelle verzending. De verse kruiden en de hamsterscaping producten zijn een hit. Mijn hamster en konijnen zijn fan!

Netjes verpakt

Hamster en konijnen

Nee

Knaagdier

Iris

Ik heb tot nu toe goede ervaringen met de producten en vind het héél belangrijk dat er geen rommel in de producten zit en de dieren deze veilig kunnen eten 😍

De spulletjes worden ook zorgvuldig ingepakt, je ziet dat hier echt wel zorg aan wordt besteed! Zouden meer winkels een voorbeeld aan kunnen nemen

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Onze 7 degoes zijn ontzettend blij met al die kruiden, bladeren en knabbelproducten maar vooral het rad die, heel fijn, bijna geluidloos ronddraait, behalve de poepjes die je erin hoort kletteren 😂

marije

Het was super fijn de levering is goed en de spullen zijn goed

ja zeker

6 roboroski hamsters

Fenna

Ik ben langsgegaan om een kooi op te halen. Eenmaal daar was het geen probleem dat ik de kooi graag even goed in het echt wilde bekijken, en nog met andere kooien (van zelfde afmetingen) wilde... Ik ben langsgegaan om een kooi op te halen. Eenmaal daar was het geen probleem dat ik de kooi graag even goed in het echt wilde bekijken, en nog met andere kooien (van zelfde afmetingen) wilde vergelijken. Ik ben vriendelijk geholpen. Ook hebben we samen nog een stuk karton om de kooi heen getaped voor bescherming van de kooi in de auto.

Ik ben mijn bestelling komen halen.

Een hamster

Bibi

Fantastische, en de Hamster is zo blij met haar natuurlijke omgeving

absoluut

Wie is uw pluizige metgezel? Een knaagdier of konijn?

Hamster, konijnen en cavia's en kat

Theo Lassche

Prima, zoals altijd!