Dovendi

Hoogendijk Coaching en Opleiding

Reactie Dovendi:

Fijn te lezen dat we je goed van dienst zijn geweest en dank voor de aanbeveling.

Simorix

Snelle overdracht van een domeinnaam

Reactie Dovendi:

Fijn dat we je naar tevredenheid van dienst zijn geweest!

vloerendesign

Goed bedrijf alles op de rit.

Reactie Dovendi:

Dank voor het nemen van de moeite een review achter te laten en ook fijn te lezen dat alles naar wens is verlopen. Succes met alles!

Combined Networks

Nette en snelle communicatie, wel aan de prijs

Reactie Dovendi:

Beste Richard, dank je wel voor je beoordeling en toelichting. Graag voegen we hieraan toe dat een prijs voor een domeinnaam is gebaseerd op allerlei factoren. Op onze website geven we daar... Beste Richard, dank je wel voor je beoordeling en toelichting. Graag voegen we hieraan toe dat een prijs voor een domeinnaam is gebaseerd op allerlei factoren. Op onze website geven we daar aanvullende informatie over: https://dovendi.com/nl/kennisbank/veelgestelde-vragen/algemene-informatie-over-domeinnamen/wat-betaal-ik-voor-een-domeinnaam

Jelsma / KENSY

Duidelijk en supersnel

Reactie Dovendi:

Beste Edwin, kort gezegd: dit is precies wat we nastreven en mooi te lezen dat dit dan ook zo is.

Iselinge Hogeschol

Uitstekende communicatie, netjes, snel.

Reactie Dovendi:

Fijn te lezen dat alles op deze manier is verlopen!

Arno van der Heijden

Goed. Afspraak is afspraak.

Reactie Dovendi:

Beste Arno, dank je wel voor het nemen van de moeite om een review achter te laten. En fijn te lezen dat we je naar tevredenheid van dienst zijn geweest! ^rd

EOKM

Dovendi hielp ons met het verkrijgen van een domein voor onze nieuwe naam. Dovendi begreep heel goed dat wij een non profit organisatie zijn en deden een goed woordje bij de domeinhouder waardoor we... Dovendi hielp ons met het verkrijgen van een domein voor onze nieuwe naam. Dovendi begreep heel goed dat wij een non profit organisatie zijn en deden een goed woordje bij de domeinhouder waardoor we het domein makkelijk konden overnemen.

Reactie Dovendi:

Beste Arda, we hebben hier graag onze hulp en kennis voor ingezet. Veel succes met alles rondom offlimits.nl. Helaas is dat nodig!

Robert

Super snel en professioneel hebben ze mij geholpen een domeinnaam aan te kopen die in bezit was van één van hun klanten.

Reactie Dovendi:

Beste Robert, van dit soort reviews worden we erg blij en zijn we trots op. Dank dus!

Stichting Urgente Noden Nederland

Top!