veenstra

Goede comunicatie

Goed product.

Marjolein

Snelle levering en super kleertjes. Goede kwaliteit.

Snelle levering.

Lau

Top

Zeer vlugge bediening

Ramona Both-Oetomo

De service van dottig is goed..ze denken goed mee met de klant. Wat ik alleen jammer vond was dat de schoen van mijn dochter al gebruikt was die we hadden gekocht. Er zaten zwarte vlekken in de... De service van dottig is goed..ze denken goed mee met de klant. Wat ik alleen jammer vond was dat de schoen van mijn dochter al gebruikt was die we hadden gekocht. Er zaten zwarte vlekken in de nieuwe schoen toen we het ontvingen uit de doos. Waar het wit hoorde de zijn was het zwart en je zag de tenen er nog inzitten..
Aangezien de schoenen best prijzig zijn vond ik dit heel erg tegenvallen.

Nee

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wat een vervelende ervaring. Wij houden amper schoenen hier op voorraad en deze zijn ook nieuw vanaf fabriek gekomen. De schoenen worden gecheckt voor dat ze hier het pand verlaten.
Jammer dat u niet meteen een melding heeft gemaakt bij ons met het bewijs dat het kaartje nog aan de schoenen zit en de zwarte vlekken. Dan hadden wij naar een oplossing kunnen kijken.
Gr. Team Dottig

Dottig

Het pak is heel mooi en maat was goed.

Een heel mooi pak heb ik besteld voor mijn zoon de maat was goed de stof was goed precies zo was het als op de foto , zeer aanraden

Janneke

Mooi product, snelle levering

Goede service

Gwendolyn

Geïnformeerd wanneer ik het product kon ontvangen. Hierin snel antwoord gekregen en ook optijd.

Helaas zijn er van de jurk al 2 bedeltjes afgevallen en heb ik hem nog niet aangetrokken.

Goede kwaliteit snelle levering

Reactie Dottig.com:

Beste klant,
Wij hebben deze klacht nog niet eerder gehad, maar goed dat u het aangeeft. Wij gaan het controleren met de andere jurken.
Fijn dat u de kwaliteit ondanks dit ongemak toch als...
Beste klant,
Fijn dat u de kwaliteit ondanks dit ongemak toch als goed heeft ervaren.
Gr. Team Dottig

Kim

Het pakketje kwam later omdat het een pre onder was, maar werd netjes op de hoogte gebracht.

Ze zijn goed in communicatie, en ze hebben hele leuke dingen😃

Aarts

Helemaal Toppie

Mee denken oplossingsgericht

Sam

Goede, snelle en eerlijke service. Al een paar keer bij jullie besteld, en alles wordt op de beloofde tijd geleverd. En natuurlijkk de leukste kleding voor de kleintjes

Prima bedrijf