J van Liere

Hallo, Bij mijn aankoop was de begeleiding van Uw medewerker heel goed. vette pluim

Prettig telefonisch contact. Bestellingen vond ik wat ongemakkelijk gaan vanwege de storting die je na plaatsing van de order moet doen, in plaats van dat het geld reeds op een accountrekening... Prettig telefonisch contact. Bestellingen vond ik wat ongemakkelijk gaan vanwege de storting die je na plaatsing van de order moet doen, in plaats van dat het geld reeds op een accountrekening staat.

F.J van de Water

Duidelijke uitleg en prima verloop van een kooporder

Pietje Bell

Heb via internet Uw bedrijf uitgekozen om in goud/zilver te investeren, vooral de eenvoud de bewaring en verzekering spreken mij enorm aan net zoals de terugkoop garantie.
Piet

Frans

Ik heb inmiddels zeer positieve ervaring met Doijer & Kalff. Niet alleen de prijzen zijn goed maar ook de service bij vragen is uitstekend. Met de lage rente bij de bank is goud voor mij een betere... Ik heb inmiddels zeer positieve ervaring met Doijer & Kalff. Niet alleen de prijzen zijn goed maar ook de service bij vragen is uitstekend. Met de lage rente bij de bank is goud voor mij een betere keuze. En een betrouwbare partij voor de opslag is dan echt noodzakelijk.

Tinus

Goud en zilver kopen of verkopen kan op een eenvoudige manier, het is erg leuk voor de kleine belegger.

Hans

Prima.
Alle (trans)acties zonder onduidelijkheden via internet kunnen doen, door de heldere, eenvoudige site.
Fijn is ook dat de netto terugkoop prijs inclusief kosten wordt vermeld.

Jeroen

Zorgvuldig, vriendelijk, adekwaat, snel, goede prijs-prestatie verhouding

Tom

Zeer betrouwbaar, zeer snelle reactie op vragen. Alleen maar goede ervaringen tot nu toe.

Jack

Uitstekende snelle service! Zeer tevreden.