Goede service! duidelijk en overzichtelijk

Jaak

Heel gemakkelijk om een order te plaatsen en verder op te volgen

Maarten

Zeer positieve ervaring. Prijzen zijn goed en opslag in eigen land vind ik een groot pluspunt. Inmiddels sta ik op een mooie winst op mijn goud. De positie in zilver bouw ik geleidelijk op. Prijs... Zeer positieve ervaring. Prijzen zijn goed en opslag in eigen land vind ik een groot pluspunt. Inmiddels sta ik op een mooie winst op mijn goud. De positie in zilver bouw ik geleidelijk op. Prijs blijft achter bij goud.

L. Belstra

Prima, doch door onoplettendheid van mijn kant is de aankoop van zilver veel te duur. 8% vind ik niet correct. Daarom zal ik zilver niet meer kopen.

Bert

Eerst telefonisch contact gezocht, prima geholpen door op alle vragen duidelijke antwoorden te krijgen. Toen wat goud gekocht. Makkelijk en snelle verwerking in je account.

Frank

Tot op heden maar 1 maal ervaring, maar die was positief. Account eenvoudig aan te maken

Lieven

Duidelijk. Professioneel. Excellente service.

John Mocnik

Aankoop van goud en zilver, site is wat traag. Ik mis Two Factor Authentication op mijn account. Aankoop en verwerking gegevens duurt relatief lang voordat die verwerkt zijn en dat anno 2019. Aankoop van goud en zilver, site is wat traag. Ik mis Two Factor Authentication op mijn account. Aankoop en verwerking gegevens duurt relatief lang voordat die verwerkt zijn en dat anno 2019.

Ook gebruikt de webshop een gratis Lets encrypt certificaat, al had ik op een webshop waar persoonsgegevens en voor aanzienlijke bedragen goud en of zilver wordt gekocht, minstens een premium certificaat verwacht.

Verder verloopt alles prima, en redelijk tevreden.

kees

Bestelprocedure is vlot en eenvoudig. Ik bestel per 10 of 20 gram per keer. Maar 1 keer telefonisch contact gehad. Dat verliep vlot en adequaat. Het idee van een eigen kluisje spreekt ook erg aan.

Arnoud

Eenvoudig aankopen en een veilig gevoel