gracy scheirs

correct afgehandeld

Nicole Reuse

De betaling van mijn order liet op zich wachten wegens mijn ziekte en aansluitende vakantie. Ze hebben mijn order nadien terug op 'actief' gezet zonder hier enig probleem van te maken. Hier ben ik... De betaling van mijn order liet op zich wachten wegens mijn ziekte en aansluitende vakantie. Ze hebben mijn order nadien terug op 'actief' gezet zonder hier enig probleem van te maken. Hier ben ik het bedrijf nog altijd dankbaar voor. Echt een topservice naar hun klanten toe!

Beschrijf hier uw ervaring

Een heel positieve ervaring met dit bedrijf. Ik bestel hier zeker nog eens.

Judith Konings

Goeie producten voor niet teveel geld

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb A6 displays en staande en liggende visitekaartjeshouders gekocht. Goeie kwaliteit.
Ze hebben er alles aan gedaan om de order goed in te pakken, zodat alles heel bleef. 1 artikel had ondanks dat een kleine barst.
Wel heeeeeel veel extra plastic, door alle displays ook nog apart in een plasticje te verpakken. Snap dat dat tegen krassen is, maar vind 't wel een beetje zonde. Zou ook met papier kunnen volgens mij.

Blij met de producten, de prijs en de goeie en snelle service.

FairBoost BV

Snelle reactie op mijn appje met een vraag over de levertijden. Vervolgens supersnel geleverd. Keurig verpakt in een stevige doos.

Beschrijf hier uw ervaring

Tevreden met de snelheid van levering en communicatie. Prijspeil ook dik in orde.

CornWood

Snel en correct !

Goede kwaliteit!

Ali abdi

Meerdere bestelling

Tijdig geleverd

Fleur

Goede service en snelle levering!

Beschrijf hier uw ervaring

Snel, goed en vriendelijk!

Nancy van der Meijden

Ik wilde A4 poster standaards bestseller voor een event.

Beschrijf hier uw ervaring

De website noemde een levertijd van 72 uur. Ik had ze nodig binnen 60 uur. Ik emailed om te vragen of dit mogelijk was, en kreeg ze binnen twee dagen.

Paul Horstman

Goede kwaliteit voor een juiste prijs. Materiaal professioneel verpakt.

Snel en goed.

Amanda Janse

Een dikke duim. Goeie service, snelle levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk om een bestelling te plaatsen.