Filip Roelants - c/o Lut Trypsteen

Het product is van goede kwaliteit en de levering heel snel uit voorraad, maar het was onmogelijk om als Belgische bedrijf een intracommunautaire levering, dito factuur gerealiseerd te krijgen. Ik... Het product is van goede kwaliteit en de levering heel snel uit voorraad, maar het was onmogelijk om als Belgische bedrijf een intracommunautaire levering, dito factuur gerealiseerd te krijgen. Ik heb ons BTW nummer op 47 verschillende manieren proberen in te voeren, maar helaas, pindakaas... Dus niet voor herhaling vatbaar.

Beschrijf hier uw ervaring

idem dito / ik begrijp niet waarom de vraag in 2 opgedeeld moet worden als het antwoord hetzelfde is.

Reactie Displaywinkel.nl:

Beste,
Beste,
Jammer dat u ons niet rechtstreeks benaderd heeft hiervoor. Uw BTW nummer staat wel op de factuur, echter wij zijn direct gekoppeld aan de site van de Europese Unie (zij controleren het btw nummer) en door een korte storing bij deze site is de btw niet verlegd in ons systeem. Uiteraard gaan wij dit met u oplossen. Excuses hiervoor.

Salima El Bakali

Snelle levering en producten prima in orde

Beschrijf hier uw ervaring

Heel goeie kwaliteit , snelle levertijd

Corrie

Tafelstandaards A5 besteld

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle en goede levering!

Lieke

Heel goed

Werd heel goed geholpen

Sander

Makkelijk bestellen en snelle correcte verzending

Makkelijk bestellen en snelle correcte verzending

Arjan Boogert Uw specialist in tentmontage

Duidelijke informatie na mail vooraf. Daarna producten snel geleverd.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed, accuraat en vriendelijk.

Maksim / TELETASK BV

Zeer snelle service, eenvoudig om te bestellen en alle papierwerk direct inorde.

Thomas

Top klantenservice

Beschrijf hier uw ervaring

Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer goede klantenservice. Er was iets met lichte schade geleverd, allemaal netjes opgelost

Katrien De Rudder

Snelle levering , perfect product

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering , perfect product, goed verpakt

Said Uniqlo

Overzichtelijk