Mark B

Goed materiaal voor een scherpe prijs

Anneke

Vlotte levering voor goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Tisha

Goed product en zeer snel verzonden. De A0-kliklijst hangt prachtig aan de muur met mijn vintage affiche erin. Enige minpuntje: volgens mij is er porto berekend terwijl ik aanmerking kwam voor... Goed product en zeer snel verzonden. De A0-kliklijst hangt prachtig aan de muur met mijn vintage affiche erin. Enige minpuntje: volgens mij is er porto berekend terwijl ik aanmerking kwam voor gratis verzending.

Reactie Displaymaterialen-online:

Hallo Tisha, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en de snelle verzending! Verzendkosten worden berekend bij bestellingen die onder EUR 49,95 (excl. BTW) zijn. Uw bestelling bedroeg... Hallo Tisha, Fijn om te horen dat u tevreden bent met het product en de snelle verzending! Verzendkosten worden berekend bij bestellingen die onder EUR 49,95 (excl. BTW) zijn. Uw bestelling bedroeg EUR 49,50 excl. BTW. Er zijn dus wel degelijk terecht verzendkosten in rekening gebracht.

Pascal

Na twee dagen kreeg ik te horen dat het product niet op vooraad was het zou het diezelfde dag binnen komen en worden verstuurd,helaas duurde dat nog een dag .Het bleek dat dit niet verstuurd was... Na twee dagen kreeg ik te horen dat het product niet op vooraad was het zou het diezelfde dag binnen komen en worden verstuurd,helaas duurde dat nog een dag .Het bleek dat dit niet verstuurd was waardoor er nog meer vertraging ontstond. Uiteideljk heeft het 5 dagen geduurd.

Goldencleaning schoonmaakbedrijf

Duidelijke communicatie en een snelle levering

Bart

Prima, heldere website en goede communicatie.

Sneller levering, goede communicatie, prima producten

Pieter

Goede compacte verpakking. Goed product