Interactive Learning Institute

Perfect en zo soepel als het maar kan. Het gemak waarmee met je wordt meegedacht en daardoor het lef wordt getoond af te stappen van het gebruikelijke. Ik weet zeker dat ik in de toekomst opnieuw... Perfect en zo soepel als het maar kan. Het gemak waarmee met je wordt meegedacht en daardoor het lef wordt getoond af te stappen van het gebruikelijke. Ik weet zeker dat ik in de toekomst opnieuw gebruik zal maken van hun diensten. Zeker nu ik weet dat de testen ook in het Engels beschikbaar worden.

Reactie DISC Boulevard:

Wat leuk om te lezen, bedankt voor de mooie review!

Makkelijk en overzichtelijk bestellen

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor je positieve feedback!

Coaching Company B.V.

Van aanschaf tot uitwerking verloopt tot nu toe vlekkeloos.

Reactie DISC Boulevard:

Fijn om te horen dat het systeem en de analyses zo goed bevallen! Bedankt voor de mooie beoordeling.

Snel en handig

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de mooie review!

Tot nu toe weinig persoonlijk contact hoeven zoeken omdat het programma (het aanvragen van credits en daarna naar mensen versturen) heel makkelijk werkt. Toen ik een vraag had kon ik dit ook via... Tot nu toe weinig persoonlijk contact hoeven zoeken omdat het programma (het aanvragen van credits en daarna naar mensen versturen) heel makkelijk werkt. Toen ik een vraag had kon ik dit ook via whats app doen en dat vond ik fijn!

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het systeem goed bevalt.

Praktijkmeesters.nl

Werkt prettig.

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Met het team hebben wij een uitgebreide DISC report afgenomen om vervolgens tijdens een teamsessie de uitkomsten te bespreken inclusief actiepunten om onze impact als team en als individu te vergroten

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat we bij hebben kunnen dragen aan een mooie teamsessie.

Marna hairclub

Heel goed

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Makkelijk systeem, werkt ontzettend prettig. Collega's van DISC Boulevaard zijn altijd behulpzaam en accuraat!

Reactie DISC Boulevard:

Bedankt voor het compliment! Fijn om te horen.

UBrands

Disc Boulevard is op inhoud en service verreweg de beste DISC provider waar we tot nu toe mee samengewerkt hebben. De kwaliteit en volledigheid van hun pro-analyse was voor ons doorslaggevend om te... Disc Boulevard is op inhoud en service verreweg de beste DISC provider waar we tot nu toe mee samengewerkt hebben. De kwaliteit en volledigheid van hun pro-analyse was voor ons doorslaggevend om te starten met een samenwerking en ik heb niets dan lof voor de snelheid en pro-activiteit waarmee ze schakelen! Absoluut een aanrader om zaken mee te doen!

Reactie DISC Boulevard:

Hartstikke bedankt voor de positieve reactie! Erg leuk om te lezen.