Deskundigheid
Resultaat
Bereikbaarheid
Klantvriendelijk

Wilma van den Bosch

Mijn ervaring met Digital-Scan was alleen maar positief! De heer Buiskool is vriendelijk en behulpzaam, de kwaliteit van de scans zijn buitengewoon goed, zelfs bij uitvergroting op het scherm. Ik... Mijn ervaring met Digital-Scan was alleen maar positief! De heer Buiskool is vriendelijk en behulpzaam, de kwaliteit van de scans zijn buitengewoon goed, zelfs bij uitvergroting op het scherm. Ik heb de indruk dat de heer Buisman zeer zorgvuldig luistert naar de wensen van de klant en dat het scannen met zorg gebeurt.

Afgenomen dienst

Vijf Disney waterverfschilderijen (inkt, acryl en gouache) op papier, met zachte tinten, heb ik laten digitaliseren voor galerie Disneyana + in Randers, Denemarken. De scans worden gebruikt om... Vijf Disney waterverfschilderijen (inkt, acryl en gouache) op papier, met zachte tinten, heb ik laten digitaliseren voor galerie Disneyana + in Randers, Denemarken. De scans worden gebruikt om reclame te maken voor de schilderijen op de website, en voor prints die middels de galerie worden verkocht.

Digital-Scan geeft een idee van de kosten op de website, en reageert snel.

Jos Corstjens

Uitstekende kwaliteit

Audiocassettes digitaliseren

Ruisonderdrukking was fenomenaal!

ITCaS

R.ost@***

Digitaliseren fotoboek

Deskundig, snel, betrouwbaar, goede communicatie

Uitstekend

Schilderij

Makkelijk bereikbaar. Goed contact. Goed resultaat

Ada

Vriendelijk, duidelijke uitleg

digitaliseren en afdrukkenfotoalbum

goede uitleg over kosten

L Moore

Zeer goede ervaring, ben blij met de scans. Autocorrectie voor kleur en stof werkt erg goed.

1000 dia's van 1960's / 70's / 80's

5 dia's als proef gescand - geeft een goed idee voor eindresultaat

caroline kwekkeboom

Gevonden via Internet, en snel een afspraak kunnen maken. wel even zoeken in de woonwijk; kwaliteit van de overgezette dia's is goed, al met al erg blij mee

zie boven

Saskia de Groot

Tiendelige en snel

Op aanvraag snel klaar. Dat kan vast niet altijd, waar was erg fijn!

Schut

Geweldig goed werk en zeer vriendelijk.

Snel en betrouwbaar.

RV Special Paint

Goede service, duidelijk, snel en goede kwaliteit

Goede kwaliteit