Deskundigheid
Bereikbaarheid
Klantvriendelijk

Zeer goed

Afgenomen dienst

scannen van aantal grafiettekening tbv plaatsen op kunstsite

professioneel, klantgericht, snel, goede kwaliteit en goede communicatie, zeer vakkundig

Jenneke van Poelgeest

Vriendelijk, snel, bekwaam

Grootouder album

de kwaliteit van het product en de snelheid van afhandeling

H. Westerlaan

Prima service

Digitaliseren videobanden

Duidelijke communicatie. Erg klantvriendelijk.

Jan van Damme

Positief, duidelijke opdracht en gedegen uitvoering. Redelijke prijzen.

Foto's.

Kan ik niet vergelijken

Prima service en goede kwaliteit

Digitalisering videoband en 8 mm film

Alles klopt

Frank

Onze ervaring met Digital-Scan is zeer positief. Duidelijke afspraken, snelle dienst en een prima kwaliteit. Kortom we komen zeker terug.

Afgenomen dienst

Het laten omzetten van oude dia's in jpg bestanden

goed advies, goede kwaliteit, werkt snel en is vriendelijk

Frank

Maakt waar wat ie beloofd

Inscannen van dia's naar A1 formaat

Snel en vakkundig

VVDP

Professioneel. Betrouwbaar. Duurzaam. Klantgericht.

Digitaliseren dia-archief (>1000)

Als klant kun je persoonlijk klankborden over wat de beste opties zijn en je krijgt dito advies. De best mogelijke kwaliteit is daarbij een basis randvoorwaarde en iets waar je als klant dus op kunt... Als klant kun je persoonlijk klankborden over wat de beste opties zijn en je krijgt dito advies. De best mogelijke kwaliteit is daarbij een basis randvoorwaarde en iets waar je als klant dus op kunt vertrouwen. Een groot voordeel tegenover andere aanbieders vind ik dat de dia's gewoon in Nederland door een professional worden gedigitaliseerd. Dat is uiteraard duurder dan dia's naar India laten opsturen (zoals veel goedkope aanbieders doen) en het aldaar door goedkope arbeidskrachten te laten doen. Vanuit het oogpunt van duurzaamheid, lagere footprint en zeker ook veiligheid wat er met je materiaal gebeurd is dit Nederlandse alternatief echter zonder twijfel de te prefereren manier en bovendien stukken sneller.

Reactie Digital-Scan:

Bedankt voor uw positieve feedback. Wij garanderen altijd zorgvuldig met de materialen om te gaan alsof het van ons zelf is. Daarnaast wordt gestreefd naar een zo perfect mogelijk eindresultaat.... Bedankt voor uw positieve feedback. Wij garanderen altijd zorgvuldig met de materialen om te gaan alsof het van ons zelf is. Daarnaast wordt gestreefd naar een zo perfect mogelijk eindresultaat. Soms zijn daar de nodige correcties voor nodig. De prijs die daarvoor betaald wordt, rechtvaardigt de tijd, kennis en apparatuur die daarvoor nodig zijn.
Alles wordt hier veilig in eigen beheer gedigitaliseerd. Zo zijn de levertijden ook relatief kort.

H Bolk

scannen van ong 170 oude grootbeeld negatieven

zie boven

Henk Menkveld

Het is zeer goed bevallen

dias digitaliseren

'Klantvriendelijk, persoonlijke benadering en vlotte communicatie