Deskundigheid van de dierenarts
Informatie over diagnose en behandeling
Hoe was de omgang met uw huisdier?
Klantvriendelijkheid van de assistente

Simone de Leeuw

Gedeeltelijk

Communicatie en vriendelijkheid

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Zelf opdraaien voor een eigen fout

Reactie Dierenziekenhuis Rotterdam:

Beste mevrouw de Leeuw,
Beste mevrouw de Leeuw,
Bedankt voor uw feedback. Wij begrijpen dat u de behandeling van uw huisdier zo heeft ervaren, we vinden het vervelend hoe het is gelopen. Gelukkig is hij goed opgeknapt hopelijk weer helemaal de oude.
Met vriendelijke groeten,
Team Dierenziekenhuis Rotterdam

Ron de Vries

Jazeker

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Klantgericht, meedenken over behandelingen en bijkomende kosten

Op dit moment niet

Dierenziekenhuis Rotterdam

Ja Zowel diagnostisch naar het dier toe als de empathie naar het dier en de eigenaren

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Empathie naar zowel het dier als de eigenaar. Daarnaaast ook afwijken van de protocollen

Zie boven

Mevrouw Stoop

Zeker wel

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijk en transparant. Ook heb ik niet het idee dat ze je onnodig op kosten jagen.

Ingeborg Kolenbrander

Op de prijs na, zeker wel 👍😊

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Vriendelijk en compassie vol personeel

Goedenavond,
Het enige waar ik niet tevreden over ben is de prijs.
Goedenavond,
Het enige waar ik niet tevreden over ben is de prijs.
Uw bedrijf rekent veel te hoge prijzen. Bijvoorbeeld een nacht verblijf is meer dan 200 euro. Terwijl er van 10 tot 8 uur niemand aanwezig is.
De mogelijkheid om in termijnen te betalen zou best soepeler mogen. Mijn bedrag zou 1300 euro zijn. Maar wel mijn complimenten, daar is een uitzondering gemaakt om toch in delen te betalen. Echter maar 3 termijnen. Dat blijft dan nog steeds 433 euro wat een behoorlijk bedrag is voor ons. Hierin zou wel wat flexibiliteit in mogen.
Voor de rest heb ik alles als " prettig" (" " betekent ondanks de vervelende situatie van onze Sjon) ervaren. Vriendelijke arts. En legde alles uitgebreid uit en heel geduldig. Gewaardeerde compassie.

Margret

Ja

N.v.t.

N.v.t.

Laurens Aesopus (Jacqueline Verheij)

Ja hoor

Vriendelijkheid

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Vrij hoge kosten voor een kip

Lucia

Ja

Deskundigheid en vriendelijkheid.

Top.

Betty Elshoff

Het was niet de eerste keer dat ik u met mijn hond(en) bezocht en welke dierenarts ik ook trof, allemaal even deskundig, secuur en dier- en klantvriendelijk.

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Duidelijk vakkennis en veel dierenliefde. Bovendien heel fijn dat je voor bepaalde onderzoeken, foto's, scans, bloedonderzoek e.d. ook ter plekke geholpen kunt worden.

Zo doorgaan!

Lia Terlouw

Ja absoluut

Sterke punten, waar blinken wij in uit.

Super veel aandacht en zorg duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren word goed op de hoogte gehouden over het verloop van de operatie en goede nazorg

Verbeterpunten of tips, wat vindt u belangrijk?

Ga vooral zo door met goede zorg aandacht en super vriendelijke medewerkers