A. Siebenga

Positief, product conform verwachting

Bloem

Prima!

Verpakking en snelle verzending.

HDK

Mooi hok geleverd gekregen. Keurig volgens afspraak.

Kwaliteit van materiaal is goed. Eenvoudig in elkaar te zetten. Geleverd volgens afspraak vriendelijke meneer die kwam afleveren.

Particulier

Pakketje kwam in veel te grote doos! Het zou, mits strak verpakt, door de brievenbus gedaan kunnen worden. Nu was de doos zo groot dat het niet eens op de afgesproken plaats gezet kon worden, waar... Pakketje kwam in veel te grote doos! Het zou, mits strak verpakt, door de brievenbus gedaan kunnen worden. Nu was de doos zo groot dat het niet eens op de afgesproken plaats gezet kon worden, waar andere pakketten normaal kunnen staan.

De zitstok was langer dan ik dacht en de kippen zijn er blij mee!

Dierenverblijf.com

Super bedrijf

Klant vriendelijk

Linda Bax

Het bestellen ging niet geheel vlekkeloos. Ik kon geen onderscheid maken tussen aflever adres en factuur adres. Dat was wel jammer maar verder geen probleem.

Snelle levering.

Reactie Dierenverblijf.com:

Beste Linda,
Bedankt voor uw beoordeling.
Beste Linda,
Bedankt voor uw beoordeling.
Vervelend dat u dit niet kon aanpassen. Als u problemen ervaart kunt u altijd een bericht sturen of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.
Veel plezier van de ren!
Dierenverblijf.com

Loed

Geweldig, contact gehad via email en daarop zeer vlotte nuttige reactie. Ook de bestelde artikelen zijn vlot verzonden.

Alles verliep vlot

Hanny Harrewijn

Fijn bedrijf dat doet wat het zegt.

Snelle levering, ook fijne informatie via de telefoon.

M

Goede aanbieding, snel verzonden

Ik was heel blij dat ik een bepaalde dag kon uitkiezen en tijdklok.

Verkuijlen

Snelle levering maar niet alle producten zijn van goede kwaliteit.

Snelle levering.