Dierenverblijf

Goede communicatie, kwaliteitsvol Product.

Klant vriendelijke kwaliteitszorg.

Beste Irina,
Beste Irina,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie. We hopen dat we u in de toekomst nog vaker van dienst mogen zijn. We wensen u veel plezier van het kippenhok!

Decruynaere

Levering is volledig, verzorgd en eventuele vragen of problemen worden snel en correct opgelost. Wij bestellen al jaren en zijn erg tevreden.

Correcte levering, mogelijke problemen worden snel en correct opgelost

Beste,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent! We doen er alles aan om dat zou te houden. Hopelijk mogen we u in de toekomst nog vaker van dienst zijn!
Met...
Beste,

John

Top altijd netjes en op tijd geleverd

Groot assortement

Goede prijs en snelle levering van bestelde hoes voor onze bench.

Prijs kwaliteit verhouding.
Snelle levering.

dierenverblijf.com

Bestelde een hondenkussen van Pet Joy althans, zo werd het afgebeeld. En ook meteen de reden waarom ik dat kocht omdat ik zo al meerdere kussen kocht en daar zeer tevreden over ben.
Krijg ik...
Krijg ik een hondenkussen, weliswaar bijna 1 dag later, van het merk Doggy Siësta...nooit van gehoord.

Hopelijk is dit een positief gegeven, al klopt de afbeelding NIET met de omschrijving en is deze verkoop dus misleidend.Jammer!

Beste Hilde,
Bedankt voor uw beoordeling.
Wat vervelend dat u het verkeerde kussen heeft ontvangen. Wilt u misschien contact met ons opnemen, zodat we het op kunnen lossen?
Wij horen het...
Beste Hilde,
Wij horen het graag.

Martine

Geweldig bedrijf, met goede service en een prachtige kwaliteit

Ze brachten mij steeds op de hoogte dat de bestelling wat later zou komen met de reden. Echt heel fijn!

Larissa

Duidelijke website om bestelling te plaatsen. Door een foutje was een deel van de bestelling niet verzonden, gebeld en werd direct opgepakt en naverzonden.
Werken met transmission als...
Werken met transmission als vervoerder, dat is lastig als je niet altijd thuis bent.

Direct contact met een werknemer die wist waar ze over sprak.

T.Taale

Prima service

persoonlijk contact

Beste T. Taale,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service.
Veel plezier van uw bestelling!
Vriendelijke groet,

A Tolhoek

Goede en snelle service

Beste A tolhoek,
Bedankt voor uw review.
Fijn dat u tevreden bent met onze service, erg fijn om te horen.
Veel plezier van uw aankoop!
Vriendelijke groet,

Monique Kreijfelt

Fantastisch

Beste Monique,
Bedankt voor uw beoordeling.
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze levering!