Ria Aalten van

Heel goede ervaring en prima service!

Nancy

Geruime tijd geleden een speurlijn gekocht. Deze wordt inmiddels niet meer alleen met het speuren gebruikt, maar ook voor onze boswandelingen. Wat een fijn product, mocht de lijn ooit stuk gaan,... Geruime tijd geleden een speurlijn gekocht. Deze wordt inmiddels niet meer alleen met het speuren gebruikt, maar ook voor onze boswandelingen. Wat een fijn product, mocht de lijn ooit stuk gaan, komt er zeker een nieuwe van dierenlantijntjes!

LW

Snelle reactie op vragen en producten zijn echt prachtig van kwaliteit! Onze pup is er heel blij mee! Levering heel fijn volgens afspraak!

Ted Boot

Goede kwaliteit en supersnel geleverd

Ab Aartsen, Doorn.

Prettig contact , mijn koop:" Hond en co "ziet er leuk, leerzaam en verzorgd uit . Ben heel tevreden met "Dierenlantijntjes".

Polly

Prima, zeer tevreden

Nancy en Emil🐾

Een snuffelkleed op maat besteld, met uiteindelijk een prachtig resultaat. Mooi en degelijk materiaal, het kan wat hebben. Wij gaan uren snuffelplezier tegemoet. Hond blij en baasje blij....?

Nicole

Al een paar keer in aanraking geweest met dierenlantijntjes, een workshop gedaan om een speeltje te maken voor onze honden. Super gezellig, goede uitleg en fijn materiaal. Het is nog steeds heel 😍.... Al een paar keer in aanraking geweest met dierenlantijntjes, een workshop gedaan om een speeltje te maken voor onze honden. Super gezellig, goede uitleg en fijn materiaal. Het is nog steeds heel 😍.
Nu voor onze viervoeters een anti - teken band in bestelling, super snelle reactie en ze ging ze meteen maken waardoor ik binnen een paar dagen ze thuisbezorgd krijg...
Kortom ik weet waar ik naar toe ga, als ik weer iets wil hebben. Dank je wel Dierenlantijntjes 🙏😘

Johan

Snelle reactie op mail en uiteindelijke levering van het op maat gemaakte artikel