Destin

Mevr. G van Genderen

Baltische eilanden

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Goede verzorgde reis. Natuurlijk toch wel anders door de coronamaatregelen. Soms masker op - masker af. Maar dat went. Verzorging op de boot was prima. Goede kok! Jammer genoeg geen ontbijtbuffet of... Goede verzorgde reis. Natuurlijk toch wel anders door de coronamaatregelen. Soms masker op - masker af. Maar dat went. Verzorging op de boot was prima. Goede kok! Jammer genoeg geen ontbijtbuffet of saladebuffet. Vriendelijke bemanning. Mooi natuurgebied en mooie oude stadjes en badplaatsen. .Ik was er echt even uit.... Vriendelijke ervaren reisleidster en dezelfde hulpvaardige vrouwelijke chauffeur van de heenreis kwam ons weer ophalen.

Brandsen

Rijn en moezel

zeer goed

G. Drijfhout - Juurlink

Berg en Dal vaart Rijn Moezel

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ondanks de corona maatregelen een fantastische cruise. Petje af voor de bemanning en cruise leiding. Had dit nier willen missen

A. de Bruin

Vier landen cruise vanuit Basel naar Nederland

Hoe heeft u uw reis ervaren?

ondanks de beperkingen ivm corona, een leuke cruise

Karrenbeld

Baltische eilanden

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Ondanks de Corona maatregelen, was de reis uitstekend verzorgd.

Westeno

Cruise niet doorgegaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons... Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons betaalde maar door KLM geannuleerd nooit aan ons betaald, dus de advocaat maar ingeschakeld.

Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Helaas heeft u op 30 april om voor u moverende redenen eigenstandig besloten de door u geboekte Wolga reis met vertrek op 26 augustus te annuleren. Mogelijk ten overvloede attendeer ik u nogmaals op de ANVR reisbranchebreed geldende regelingen.

Ingeval de reisorganisatie besluit de riviercruise te annuleren dan ontvangt de cliënt een Corona Voucher met SGR garantie voor de door ons ontvangen bedragen.

Indien de cliënt besluit de reis te annuleren gelden de annuleringsvoorwaarden.
Friendship Cruises begrijpt dat het moeten betalen van annuleringskosten pijn doet. Tegelijkertijd heeft u een afweging gemaakt tussen uw persoonlijk welzijn c.q. uw persoonlijke gezondheid enerzijds en een financieel offer anderzijds. U heeft de door u geboekte reis om voor u moverende redenen geannuleerd. In dat geval gelden de annuleringsvoorwaarden.
Hoewel ik de kans niet zo groot acht spreken wij toch de wens uit u nog eens aan boord van één van onze varende hotels te mogen begroeten.
Het spijt ons bijzonder, maar het zijn bijzondere tijden.
FRIENDSHIP CRUISES

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want... Uitstekend. Alles goed geregeld. Was bijzondere reis vanwege Corona maatregelen maar met mondkapje toch heel goed te doen. In de Hotels was ook alles prima geregeld. Wel heel rustig met gasten want veel buitenlanders waren er niet. Zwitsers bleven voornamelijk in eigen land daarom wel veel Zwitserse toeristen. Landschap erg mooi en het reizen met de trein was geen straf. Ook hier opvallend hoe weinig reizigers er waren in de panorama treinen. In Gotthard expres bijna niemand. Was bijzondere ervaring en best goed te doen. Geen echte beperkingen ervaren, behalve dan het mondkapje en het afstand houden maar dat zijn we al gewend. Restaurants en hotels zijn allemaal open en hebben maatregelen getroffen tegen Corona. Ook kabelbanen en andere (toeristische) voorzieningen zijn open en treinen rijden prima op tijd, zoals je kan verwachten in Zwitserland.
Deze reis is zeker aan te bevelen en was voor mij een prachtige ervaring.

Geachte heer Visser,
Hartelijk dank voor deze review. Bedankt dat u uw ervaringen met ons gedeeld heeft.
Anita Röhrig

Leo Visser

Grote Zwitserland Rondreis

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Uitstekend. Alles goed geregeld.

a. oostra

Boekten voor Douro-cruise

Hoe heeft u uw reis ervaren?

niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet... niet geeffectueerd ivm Corona; bedrijf toont geen begrip voor door Corona veranderde context; eist 70% annuleringskosten, al in maand na pre-Corona boeking; 50% al "schuldig" bij boeking zelf. niet transparant gemaakt of medegedeeld. geen begrip voor afweging 75+er dat besmettingskans misschien te overzien, maar risico bij die besmetting onoverkomelijk

Geachte heer Oostra,
Geachte heer Oostra,
Op 10 juni heeft u de Dourocruise met vertrek op 26 juli gewaardeerd met 1 ster. U heeft ons te kennen gegeven om voor u moverende redenen deze reis te willen annuleren en dus niet deel te nemen aan deze cruise. Tot nu toe heeft Friendship Cruises telkens prompt en adequaat binnen 24 uur schriftelijk dan wel telefonisch gereageerd op uw mails. Wij adviseren u dit medium niet te gebruiken om met ons te corresponderen. Heeft u vragen schroom dan alstublieft niet en laat het ons weten. We staan u graag persoonlijk te woord. Ons familie bedrijf bestaat inmiddels 50 jaar wij koesteren de relatie met onze passagiers en daarom blijven wij graag in nauw contact met u.
Friendship Cruises

Hazelhoff Roelfzema