Destin

Westeno

Cruise niet doorgegaan

Hoe heeft u uw reis ervaren?

Tja, bij review van Henkes antwoord Van Pelt een goede relatie te willen en contact te zullen opnemen. Is ons ook toegezegd maar niks geen contact en het geld wat hij retour ontving van de door ons betaalde maar door KLM geannuleerd nooit aan ons betaald, dus de advocaat maar ingeschakeld.

Reactie Destin:

Geachte mevrouw van Westen en meneer Henkes,
Helaas heeft u op 30 april om voor u moverende redenen eigenstandig besloten de door u geboekte Wolga reis met vertrek op 26 augustus te annuleren. Mogelijk ten overvloede attendeer ik u nogmaals op de ANVR reisbranchebreed geldende regelingen.

Ingeval de reisorganisatie besluit de riviercruise te annuleren dan ontvangt de cliënt een Corona Voucher met SGR garantie voor de door ons ontvangen bedragen.

Indien de cliënt besluit de reis te annuleren gelden de annuleringsvoorwaarden.
Friendship Cruises begrijpt dat het moeten betalen van annuleringskosten pijn doet. Tegelijkertijd heeft u een afweging gemaakt tussen uw persoonlijk welzijn c.q. uw persoonlijke gezondheid enerzijds en een financieel offer anderzijds. U heeft de door u geboekte reis om voor u moverende redenen geannuleerd. In dat geval gelden de annuleringsvoorwaarden.
Hoewel ik de kans niet zo groot acht spreken wij toch de wens uit u nog eens aan boord van één van onze varende hotels te mogen begroeten.
Het spijt ons bijzonder, maar het zijn bijzondere tijden.
FRIENDSHIP CRUISES

Score voor Destin: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Cruise: