Bob

Zeer goed

Snelle verzending, artikel goed verpakt

Francine

Goede service en snel geleverd

goed op de hoogte gehouden van de levering en spiegel zit zorgvuldig ingepakt

Clary de Jong

Uitstekende levering, goede communicatie

Betrouwbaar, Productcommunicatie goed

Sjoerd

Hele prettige ervaring, bestelling snel verzonden en duidelijke communicatie. Product ook goed stevig verpakt. Heel tevreden over dit bedrijf.

Duidelijke mails, snel verzonden, goed verpakt.

Mark Meije

Fijne ervaring

emailcontact etc

Leo Reeuwijk

Zij leveren wat ze beloven. Gewoon goed, zoals het hoort.

Gerard Sikkes

Lost probleem niet snel en goed op , geluid systeem voor achter de spiegel met een zeer slechte prijs / kwaliteit verhouding

Reactie Designspiegels.nl:

Goedendag, bedankt voor uw reactie. Er zal contact met u opgenomen worden want de speakers horen er niet zo bij te "hangen".
Mvg, team De Spiegelfabriek
Update 15/12/2022
Na...
Mvg, team De Spiegelfabriek
Update 15/12/2022
Na contact te hebben gehad met onze leverancier bleek er een probleem te zijn met de batch speakers. Dit hebben we met spoed verholpen. Niet alleen bij u maar ook bij anderen waarbij in deze periode een bluetoothsysteem in hun spiegel is ingebouwd. Onze servicespecialist is bij u langs geweest en heeft een nieuw systeem geplaatst en getest welke nu naar tevredenheid functioneert. Wij wensen u heel veel plezier met de spiegel.

Sandea

Goede ervaring met dit bedrijf

Duidelijke productomschrijving op de site
Duidelijke en nette communicatie over de geplaatste bestelling en levering
Bestelling goed en netjes verpakt

gianni garelli

Snel geleverd, zeer goed verpakt en goed produkt

Anne

Goed bereikbaar, goede service. De spiegel was door dhl teruggestuurd, contact gezocht, fijn contact en werd gelijk actie ondernomen. Heel fijn!