Silvie

Inmiddels heb ik al een aantal jaren contact met Wouter van Design View. Hij is altijd even vriendelijk, tegemoetkomend, kundig en behulpzaam. Alle lof!

Albert

Prima ervaring met Wouter.
Hij geeft goede adviezen, denkt oprecht met je mee en is deskundig.

anoniem

Design View kenmerkt zich door grote vakkundigheid. Kennis van zaken en expertise zijn efficiënt ingezet met een prachtige en functionele website als resultaat.

Tiny

Mijn ervaring is heel positief. Zelfs als je zelf geen vragen hebt neemt hij contact met je op hoe het gaat etc. Zijn er problemen met de website, staat hij direct klaar.
Niets anders dan lof!

Julius

Wouter is een ontzettend aardig en behulpzaam persoon, staat altijd voor je klaar en is zelfs een keer 's avonds naar mijn kantoor gekomen om de achtergrond van mijn website met mij door te nemen.... Wouter is een ontzettend aardig en behulpzaam persoon, staat altijd voor je klaar en is zelfs een keer 's avonds naar mijn kantoor gekomen om de achtergrond van mijn website met mij door te nemen. Heeft erg veel kennis van Wordpress en denkt mee om websites efficiënter en effectiever in te richten en in te zetten. Topvent, 100% aan te raden!

anoniem

We werken sinds een jaar samen met Design View, dat bevalt tot nu toe erg goed. Ze denken actief met ons mee en reageren supersnel op vragen.

Jill

Wouter heeft voor mij een geheel nieuw platform gebouwd voor instructiefilmpjes online. De samenwerking loopt goed en de website is prachtig en geheel naar mijn wens ontworpen.