Bezorging & Levertijd
Product
Website

Martin Hogeweg

Prima ervaring! Het is bestellen, betalen en ontvangen binnen twee werkdagen.

Ronald groenewoud

Eenvoudig besteld en snel geleverd

j wiegertjes- de wit

Nog te kort. kleur en geur zijn niet aantrekkelijk, plakt erg.

eva

De jeuk is weg. Dit is de enige zalf die voor mij zo goed werkt. Het enige is dat ik het wel moet blijven gebruiken. Stop ik, dan komt de jeuk terug. Zeer tevreden.

Roos van Buuren

Fijn produkt en snelle levering en korting bij hoger besteld aantal

Emma Derks-veggelers

Goed .goed

Dirk Bonte

Ik heb sebberoisch en dat is eigenlijk ongeneeslijk. Vermijden van zoveel mogelijk suikeropname is de boodschap om de gisten rond uw huid niet te veel aan te wakkeren. Soms lukt dit niet altijd en... Ik heb sebberoisch en dat is eigenlijk ongeneeslijk. Vermijden van zoveel mogelijk suikeropname is de boodschap om de gisten rond uw huid niet te veel aan te wakkeren. Soms lukt dit niet altijd en dan is deze zalf zeer goed te verdragen en gaat de roodheid na een tijdje weg. Makkelijk smeerbaar twee maal daags en in tussentijd reinigen met zeepvrije zeep.

Dinie Loekemeijer-van Willigen

N.v.t.

Sam Gademan

Ik gebruikte eerst de gezichtscreme, de handcreme en de body lotion. Maar ik heb het idee dat nadat er leverings problemen waren er een andere samenstelling van de gezichtscreme is. Ik vind hem nu... Ik gebruikte eerst de gezichtscreme, de handcreme en de body lotion. Maar ik heb het idee dat nadat er leverings problemen waren er een andere samenstelling van de gezichtscreme is. Ik vind hem nu veel te vet. Gebruik nu alleen bodylotion en die is prima. Product heeft mij zeker van huidproblemen afgeholpen.

Ada Zuiddam

Het helpt mij goed.