Bezorging & Levertijd
Product
Website

P van Helfteren

Eerste ervaring goed , maar te kort in huis voor een algemene be-oordeling

Francien

Jammer dat een product al een hele lange tijd niet leverbaar is. Het is voor mensen van enorm belang om hun producten tot hun beschikking te hebben en als dan zo’n lange periode een product niet... Jammer dat een product al een hele lange tijd niet leverbaar is. Het is voor mensen van enorm belang om hun producten tot hun beschikking te hebben en als dan zo’n lange periode een product niet leverbaar is heeft dat grote gevolgen

Reactie Dermatologie-winkel.nl:

Beste Francien, Wij delen u mening dat het zeer onplezierig is dat een aantal producten van AT14 al lange tijd niet leverbaar zijn. Er is een nieuwe batch van de AT14 producten in ontwikkeling. Wij... Beste Francien, Wij delen u mening dat het zeer onplezierig is dat een aantal producten van AT14 al lange tijd niet leverbaar zijn. Er is een nieuwe batch van de AT14 producten in ontwikkeling. Wij hebben echter helaas nog geen precieze datum wanneer de nieuwe batch bij ons binnenkomt. Alle mensen die dat wensen plaatsen wij op een lijst, zodat wij ze kunnen informeren wanneer de producten weer beschikbaar zijn. Als u dat wenst kunnen wij u aan deze lijst toevoegen. U kunt zich aanmelden door een mail te sturen naar info@dermatologie-winkel.nl.

Gonny van Vugt

Marlies Schellen-de Jong

Het is een fantastisch product, waar mijn huid heel blij van wordt!

Truus Doeswijk

In het begin gebruikte ik Dermelzalf iedere morgen en avond op mijn gezicht rond de neus en kin en nu alleen ‘s avonds en blijft het rustig.

Elli Smit

Creme werkte na ongeveer een week. Prima.

Els Janssen

Snel en eenvoudig te bestellen. Ik deed het via Facebook