Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Mary van Setten - O'Grady en Jan Sebastian van Setten

Zeer vriendelijk en behulpzaam. Netjes met beleid en goed inzicht.

Servicegericht, oplossingsgericht, sociaal, beschaafd, accuraat, vriendelijk. Collega's goed op elkaar ingespeeld.

Volgende keer eerste instinct uitvoeren.

Diederick

Zeer professioneel, goede werksfeer en snel.

Professioneliteit en zorgvuldigheid

Die zijn er niet!

David Thomas

Niet heel positieve ervaring. Veel gedaan in de vier uur tijd maar ook best wel roekeloos met de spullen en weinig creativiteit om tot een oplossing te komen om bepaalde grote kasten uit het oude en... Niet heel positieve ervaring. Veel gedaan in de vier uur tijd maar ook best wel roekeloos met de spullen en weinig creativiteit om tot een oplossing te komen om bepaalde grote kasten uit het oude en in het nieuwe huis te krijgen. Wel vriendelijke heren. Wel verwarrend is de vele update mails over de aanpassing van de bestelling als er gesproken was over bijzondere grote of zware verhuisstukken.

Zie boven

Zie boven

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste David Thomas,
Beste David Thomas,
Dank voor uw recensie. Mocht er schade zijn ontstaan, dan kunt u dit melden bij ons via de email en nemen wij dit in behandeling. De Sjouwfeurs geven aan zich op dit vlak in ieder geval geen bijzonderheden te herinneren.
U had 2 grote kasten in de kelder staan die met geen mogelijkheid eruit konden. De creatieve aannemer, die aldaar aanwezig was, heeft toen uiteindelijk een plank eruit geslagen waardoor dit wel mogelijk werd.
Wij zijn zowel flexibel als secuur, dus bij iedere aanpassing sturen wij een nieuwe bevestiging van de gemaakte afspraken.
M. Kat

Joof Verhees

Zeer prettig en professioneel

makkelijk te boeken, telefonisch prettig geholpen

niet op dit moment

Kervins

If you found these guys, you have found moving angels. Do yourself a favor and end your search here. They were very professional, helpful and fair. Great service and lucky to have them here in... If you found these guys, you have found moving angels. Do yourself a favor and end your search here. They were very professional, helpful and fair. Great service and lucky to have them here in Haarlem!

Great

Great

Maurik Van Haagen

Zeer fijne verhuizer, open communicatie en fijne gasten over de vloer. 'Gezellige, maar pittige dag!'

Directe communicatie, helder

Financieel afwikkeling duidelijker op site, hoe te betalen opties

Mark O'Shea

Perfect. Alles netjes geregeld en goede communicatieve jongens die hun werk heel goed uitvoeren.

Attentief, goed georganiseerd en voorzichtig met inpakken van kwestbare spullen.

Keep up the good work!

Patricia Van der Burgh

Vooraf waren wij erg tevreden over de Meubeltaxi, contact was goed en de info duidelijk. Ook bij aankomst van de sjouwfeurs liep alles eigenlijk op rolletjes. De mensen ging heel zuinig met onze... Vooraf waren wij erg tevreden over de Meubeltaxi, contact was goed en de info duidelijk. Ook bij aankomst van de sjouwfeurs liep alles eigenlijk op rolletjes. De mensen ging heel zuinig met onze spullen om en waren uiterst vriendelijk. Echter, het pakte voor hen allemaal wat langer uit dan ingeschat en blijkbaar zat er nog een klus achter. Er waren 2 medewerkers die de andere in de steek lieten en naar de volgende klus gingen, en namen gereedschap mee. Waardoor wij ineens zelf (als wij er niet hard in waren gegaan) de kasten uit elkaar hadden moeten halen en naar boven hadden moeten brengen.
Vooraf was alles kortgesloten en men wist dat wij lastige woningen hadden om te verhuizen. Aangezien wij vooraf al hadden aangegeven dat binnen 5u over zijn erg krap zou worden en hier niet op is ingegaan vond ik dit bijzonder slecht geregeld van hogere hand. Niets dan lof voor de sjouwfeurs die hard en netjes te werk gingen, maar ons met spullen opzadelen op het fietspad omdat je nog een klus te strak erachter had, is niet ons probleem. Ik zou de volgende keer weer met hen in zee gaan, mits de afspraken nagekomen worden.

In de beoordeling geef ik de klantvriendelijkheid geen voldoende, en dat is puur gericht aan de heer Maarten en/of Matthijs. Ik vind het niet netjes om de schuld bij ons te leggen. Wij hebben alle informatie vooraf ingediend, foto's en al, en hebben al snel aangegeven dat 5 uur te weinig zou zijn. Het feit dat je extra mensen hebt gestuurd geeft je niet het recht ons met de spullen te laten zitten als het niet af is. Als wij die inschatting al hadden kunnen maken had ik dat van een verhuisbedrijf zeker ook verwacht. En niets dan lof aan die gasten die het werk hebben afgemaakt bij ons.

De sjouwfeurs waren erg vriendelijk en gingen goed met onze spullen om.

Niet te strak plannen om meer geld te verdienen, maar waken dat je klanten niet in de problemen komen.

Reactie DeMeubeltaxi.nl:

Beste mevrouw van der Burgh,
Beste mevrouw van der Burgh,
Dank voor uw recensie. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze Sjouwfeurs. De verhuizing viel een beetje tegen. We hebben dit opgelost door meer mensen te sturen (die dan ook op goed moment weer weg moesten naar een andere afspraak) en hebben uiteindelijk alles + een beetje meer voor elkaar gekregen.
M. Kat

Olaf

Fantastisch!

Zeer service- en klantgericht

Bus was net iets te klein om alles mee te nemen

Kade

Erg prettig

Communicatie is sterk en snel. Flexibiliteit groot. Zeer coƶperatief.

Ga zo door!