Info over verloop aanvraag
Sjouwfeur

Anne-Marie Lisman

Zeer goed

Erg vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Goede, duidelijke en snelle communicatie.

de Heer

Afspraken goed nagekomen en prima werk afgeleverd

Professioneel te werk gegaan waardoor er geen schade is gekomen aan de trap en muren tijdens het naar boven tillen van de last.

Door de communicatie over de email had ik een email gemist waarin het adres gevraagd werd. Hierbij was ik er van overtuigd dat de afspraak door ging. Vanuit het bedrijf had er nadat ik niet... Door de communicatie over de email had ik een email gemist waarin het adres gevraagd werd. Hierbij was ik er van overtuigd dat de afspraak door ging. Vanuit het bedrijf had er nadat ik niet gereageerd had even gebeld kunnen worden om zo de informatie te krijgen.

Karin

Heel goed!

Goede communicatie en hele fijne sjouwfeurs! Vriendelijk en ze denken mee. Ik had daar tijdens een vorige verhuizing slechte ervaringen mee, maar dit keer was ik zeer tevreden.

Rachel w

Outstanding

The guys could not have been more friendly, helpful or hard working. I recommend them to anyone and I’m not the easiest to please. One guy even installed my washing machine as I was clueless. Such a... The guys could not have been more friendly, helpful or hard working. I recommend them to anyone and I’m not the easiest to please. One guy even installed my washing machine as I was clueless. Such a great service at a reasonable price.

None

Joost Mol

Fijne Piano verhuis service voor goede prijs

Netjes optijd gearriveerd. Goed gereedschap. Ervaren en vriendelijke shouwfeur.

Stacey

Geweldig! Ze maken zelfs verhuizen leuk :)

Vriendelijk, snel, denken mee, leuke mannen!

Uhmm, nope

Ferry de Wit

Uitstekende professionele service door een enthousiast team!

Flexibel, professioneel, zorgvuldig en enthousiast!

Geen, service was zoals afgesproken, zoals verwacht en werd uitstekend uitgevoerd.

Van Hamersveld

Alweer heel goed

Meedenken, meehelpen, ontzorgen.

Van de Kaa

Positief!

Goede communicatie en prijs/ kwaliteit heel goed

Vrije Universiteit

Top! ik ben zeer tevreden. Op tijd. Vriendelijk en accuraat

Op tijd en behulpzaam

Ik kreeg een ander bedrag geoffreerd dan de verhuizing zou gaan kosten. Vanwege deze verwarring kreeg ik een kleine korting. Dat werd erg gewaardeerd.